نمایشگاه هنر ایران

توصیه هایی مفید برای تجهیزات اتاق کنفرانس

نمایشگاه هنر ایران: توصیه هایی مفید برای تجهیزات اتاق کنفرانس

اتاق کنفرانس یکی از فضاهایی است که در هر شرکت و سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این اتاق یک فضای معمولی نیست بلکه جلسات مهمی در این مکان برگزار می شود و تصمیمات سرنوشت سازی در آن اتخاذ می گردد. در واقع این مکان نقش تعیین کننده ای در آینده و سرنوشت شرکت ایفا می کند. دکوراسیون اداری اصولی و مناسب این فضا اثرات مطلوبی در افزایش درآمد شرکت می گذارد. از این جهت طراحی این مکان ویژگی های خاص خود را می طلبد. اتاق کنفرانس باید دارای یک فضای ایده آل همراه با امکانات، فناوری و تجهیزات مورد نیاز برای تمامی افراد حاضر در کنفرانس باشد.
قبل از چیدمان یک اتاق کنفرانس لازم است نوع تجهیزاتی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند تعیین گردد. اگر از سیستمهای صوتی و تصویری استفاده می‌شود، باید بهترین محل برای نصب این سیستم‌ها بررسی و تعیین گردد و همچنین مواردی چون تعیین فاصله افراد از صفحه نمایش مورد نظر قرار گرفته شوند.
از جمله تجهیزات ضروری در اتاق‌های کنفرانس: صفحه نمایش و ویدئو پروژکتور، میکروفن و بلند‌گو، تجهیزات اتصال به اینترنت Wi-Fi، دوربین وب و … می‌باشند.

رنگ مناسب اتاق کنفرانس
نمایشگاه هنر ایران: رنگ سبز تسکین‌دهنده و هماهنگ‌ کننده است و خاکستری الهام‌بخش نبوده و خلاقیت‌ها را مهار می‌کند. از آن‌جا که کاغذ دیواری‌ها بسیار جلب توجه می‌کنند و حواس را پرت می‌کنند، بهتر است فقط آن را به یک دیوار اختصاص دهید.

اگر تصمیم دارید دفترتان به صورت کلاسیک چیدمان شود، سعی کنید چیزهای اصیل مانند صندلی دسته‌دار چرمی یا یک لامپ رومیزی برنجی را انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید مدرن به نظر برسد، رویه میز و صندلی، را شیشه‌ای انتخاب کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا توصیه هایی مفید برای تجهیزات اتاق کنفرانس را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

47 + = 49