نمایشگاه هنر ایران

توصیه های برای چیدمان دکور اتاق‌خواب فوق لاکچری

نمایشگاه هنر ایران: توصیه های برای چیدمان دکور اتاق‌خواب فوق لاکچری

اتاق خواب شما یکی از شخصی ترین مکان ها در خانه شماست. اینجا شما استراحت و تجدید قوا می کنید، پس دلیلی ندارد که توجه زیادی به آن نشان ندهید.

برای ایجاد یک اتاق خواب لاکچری هیچ کاری موثر تر از پر کردن روی تخت خواب با بالش های زیبا در رنگ هایی متنوع و متناسب با سبک دکوراسیون اتاق نیست. این بالشت ها اتاق خواب شما را از مکانی روزمره به کنج عزلتی برای آرامش و تجدید قوا تبدیل می کند که در ذهن حال و هوای اتاق های لوکس هتل های بزرگ را متبادر می کند.

نمایشگاه هنر ایران: سبک زندگی خودتان را با استفاده از چند اثر هنری به نمایش بگذارید. می توانید از مجسمه، عکس یا نقاشی های رنگارنگ استفاده کنید. اگرچه می توانید تابلوها را روی دیوار بزنید، تکیه دادن قاب عکس ها به دیوار هم می تواند جلوه ای جسورانه داشته باشد.

افزودن طرح و گرمابخشی به اتاق خواب یکی از سهل ترین راه های ارتقای سبک چیدمان است. یک فرش یا قالیچه شیک می تواند هم طرح و زیبایی به اتاق خوابتان ببخشد و هم حس گرمی و آرامش بیشتری به آن بدهد.

نمایشگاه هنر ایران: در یک اتاق خواب لاکچری بجای لامپ باید حتما از چراغ های آویز یا لوستر استفاده شود. لازم نیست پول زیادی برای این وسایل تزئینی هزینه کنید گاهی چراغ هایی خیلی ارزان قیمت جلوه ای زیبا و خیلی لوکس به اتاق می دهند. فقط کافی است با دقت انتخاب کنید.

استفاده از تخت به عنوان مرکز ثقل این طراحی دکوراسیون اتاق خواب، و تاج سلطنتی آن که با نشیمن گاهی مخملی و راحت همراه شده است، توانسته در دل این طراحی نقره‌ای و طلایی، اتاق خوابی شاهانه را در جلوه گاه نظر مخاطب حاضر کند.

استفاده از پارکت طلایی رنگ در کنار تزیینات گلدان‌ها که در طیف رنگ متناسب با طلایی قرار دارند، این استعاره‌های زربفت را در جای جای این طراحی دکوراسیون جای داده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا توصیه های برای چیدمان دکور اتاق‌خواب فوق لاکچری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 47 = 54