نمایشگاه هنر ایران

توضیحاتی که باید درمورد سنگ سرویس بهداشتی بدانید

نمایشگاه هنر ایران: توضیحاتی که باید درمورد سنگ سرویس بهداشتی بدانید

اگر شما به لوکس بودن و دکوراسیون فضای داخلی منزل خود اهمیت می‌دهید هنگام انتخاب سنگ فرصت خوبی است که خوش سلیقگی خود را به رخ بکشید. سنگ نه‌تنها طول عمر ساختمان را افزایش می‌دهد، بلکه جلوه و زیبایی خاصی به آن می‌بخشد.

انتخاب سنگ در فضاهای مختلف داخل منزل با توجه به کاربری فضا، ویژگی‌های سنگ و نیز سلیقه افراد صورت می‌گیرد. برای انتخاب سنگ در سرویس بهداشتی و حمام باید ویژگی‌های مختلفی مدنظر قرار گیرد. مهم‌ترین ویژگی سنگ‌های انتخابی برای این فضا نفوذناپذیری در برابر آب و مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی است.

نمایشگاه هنر ایران: رنگ اصلی فضاهای کلاسیک و لوکس را رنگ طلایی می‌توان معرفی کرد که به خودی خود تجمل و درخشش را با خود به همراه دارد و برای لوکس نشان دادن یک فضای داخلی استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی آن فضا در کنار نورپردازی زرد رنگ نتیجه‌ای باب میل به همراه دارد.

معمولا در دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی از سرویس‌های بهداشتی سفید رنگ استفاده می‌شود .به دلیل آنکه رنگ سفید بهترین و مناسب‌ترین رنگ برای نشان دادن پاکیزگی توام با زیبایی در یک فضای بهداشتی است .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا توضیحاتی که باید درمورد سنگ سرویس بهداشتی بدانید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 36 = 38