نمایشگاه هنر ایران

خلاقیت خود را در طرح و نقش بالش‌ها نشان دهید

نمایشگاه هنر ایران: خلاقیت خود را در طرح و نقش بالش‌ها نشان دهید

فضای بهاری را می توان در هر نقطه از خانه تداعی کرد ، حتی در روبالشی های خانه ، در تصاویر زیر انواع مدل های تداعی کننده بهار از اشکال هندسی تا گلدار گردآوری شده است و با آنها می توانید دکوراسیون را به سبک بهاره تغییر دهید.

می توانید بسادگی و با صرف کمترین هزینه بالش های راحت و بالشتک های کوچکی بسازید که هم آسایش ساکنان خانه را بیشتر کند و هم به زیبایی محیط بیفزاید. اگر کمی وقت آزاد دارید و کمی حوصله و مقدار زیادی علاقه، بنابراین می توانید به مهارت ناچیز خود در خیاطی غلبه کنید و همراه با ما در جهت بهبود شرایط زندگی خود بکوشید.

برای ساختن این بالش ها می توانید از پارچه ها و موادی که بدون مصرف در کمدها خاک می خورند استفاده کنید تا هزینه اضافی به سبد خانواده خود تحمیل نکنید. تمام گوشه های فراموش شده کمدها را جست وجو کنید. به محل مخصوص ملافه ها سربزنید. کابینت های آشپزخانه را نیز ببینید و کمدلباسها را هم فراموش نکنید. حتماً پارچه ای که زیبا و در عین حال مناسب این منظور باشد پیدا خواهید کرد. حال که همه چیز را آماده کرده اید. به جنگ پارچه ها و طرحها بروید و خلاقیت خود را ثابت کنید.

نمایگاه هنر ایران: برای درست کردن بالشتک های کوچک برای تختخواب بچه ها و روی مبلمان مخصوص کودکان می توانید از یک جفت دستکش آشپزخانه مخصوص ماکروفر و یا پوشش مخصوص کتری استفاده کنید. تمام اطراف این دستکشها از قبل دوخته شده اند. بنابراین کافی است شما داخل آن را با تکه های خردشده اسفنج، رشته های پشم شیشه یا لباسهای پشمی اهالی خانه که به تکه های ریز بریده اید پرکنید. حال لبه قسمت باز را بدوزید و بالشتکهای شما آماده است. البته سعی کنید دستکش هایی را برای این کار انتخاب کنید که لکه نداشته باشند و روی آن نیز طرحهای فانتزی و زیبا به کار رفته باشد. از حوله های کهنه ای نیز که در حال حاضر مورد استفاده ای ندارند می توانید به همین منظور استفاده کنید. بالشتکها و بالشهایی که با استفاده از حوله ساخته می شوند دارای سطح نرم و راحتی خواهندبود که بخصوص برای صندلیهای فلزی، روی صندلی ماشین و به هنگام پیک نیک برای نشستن برروی چمن و یا ساحل مناسب هستند.

معمولا طرح و رنگ روتختی، روانداز، بالش و مانند اینها به حال و هوا و دکور اتاق خواب جلوه‌ای خاص می‌بخشد؛ حال اگر این طرح و نقش، خلاقانه هم باشد، حتی تصاویر آن را نیز دیدنی و تماشایی می‌کند.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا خلاقیت خود را در طرح و نقش بالش‌ها نشان دهید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 54 = 63