نمایشگاه هنر ایران

در دکوراسیون اتاق کودک حتما فضایی برای بازی فراهم کنید

نمایشگاه هنر ایران: در دکوراسیون اتاق کودک حتما فضایی برای بازی فراهم کنید

بازی دنیای کودکان است و مسلما هر کودکی عاشق این است که فضایی اختصاصی برای بازی کردن داشته باشد و طعم اتاق بازی کودکان ثروتمند را بچشد. مالکیت یک فضای کاملا خصوصی برای بازی، رویایی است که می تواند به واقعیت تبدیل شود. شما به عنوان پدر و مادر اگر بتوانید فضایی برای بازی کردن در اختیار کودکان قرار دهید قطعا به تخیلات آن ها فرصت شکوفایی بیشتر داده اید. به علاوه طراحی فضایی مفرح و شاد مثل آنچه در اتاق بازی کودکان ثروتمند می بینیم یکی از ایده های بسیار مفید و تاثیرگذار بر خلق و خوی کودکان و نظم دهی به فضای خانه است. چرا که دیگر اسباب بازی های آن ها در گوشه و کنار خانه پخش نمی شوند و فضای اتاق را به هم نمی ریزند.
اما وقتی نوبت به طراحی یک اتاق بازی زیبا و البته کاربردی می رسد احتمالا نمی دانید باید از کجا شروع کرد. شاید فکر کنید نمونه های دکوراسیون لوکس اتاق بازی کودکان ثروتمند که در وبگردی ها آن ها را می بینید؛ با هزینه بسیار بالا طراحی شده اند؛ اما می توان با تفکر خلاقانه و رعایت اصول اتاق بازی کودک را به همان چشمگیری، اما آسان تر و کاربردی تر طراحی کرد.

نمایشگاه هنر ایران: در این اتاق نیز از فضای محلی که تخت کودکان در آن قرار گرفته اند برای ایجاد مکانی برای بازی کودک استفاده شده است که با ایده از کلبه چوبی در بالای درخت برای این طراحی اتاق بازی کودک الهام گرفته شده است و کمک می‌کند تا کودکان با این تصور که دارای یک کلبه چوبی هستند به بازی در اتاق بپردازند و گذشت زمان را احساس نکنند. کودک می‌تواند در این اتاق خاطرات فراموش نشدنی را تجربه کند و از این دوران زندگی خود نهایت لذت را ببرد.
ضرورت دقت در طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک از این جهت می‌باشد که، برای رشد و پرورش بهتر کودک، باید به محیط بازی و سرگرمی وی توجه کرد.

افرادی که دورهٔ کودکی سرشار از شادی و بازی داشته اند دارای روحیه سالم و جوان و پر نشاطی هستند.

توجه به دوران کودکی فرزندتان از مسائلی است که والدین باید به آن بسیار توجه کنند در این دوره شخصیت کودک شکل می‌گیرد.

بنابراین توجه به نیازمندی‌های روحی کودک بسیار مهم است.یکی از علایق کودکان در این سن بازی و ماجراجویی است از این جهت باید عناصر لازم برای وی فراهم شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا در دکوراسیون اتاق کودک حتما فضایی برای بازی فراهم کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 34 = 36