نمایشگاه هنر ایران

در دکوراسیون پذیرایی خود حتما از رنگ تیره روشن استفاده کنید

نمایشگاه هنر ایران: در دکوراسیون پذیرایی خود حتما از رنگ تیره روشن استفاده کنید

دکوراسیون اتاق غذاخوری با مبلمان تیره رنگ در اتاقی بادیوارها و کف پوش روشن که تضاد این رنگ‌ها فرمی رسمی به فضا داده است.

بی شک علاوه بر کاربران حقیقی هر فضا در دکوراسیون داخلی، بسیاری از موقعیت‌ها بوجود می‌آید که با حضور دیگر افراد در آن، ضرورت استفاده از ترکیب بندی قابل تعمیم به سلایق متفاوت پدیدار خواهد شد. در چنین شرایطی ست که در طراحی دکوراسیون بخشی چون اتاق غذاخوری، لحاظ کردن نظام بندی در سطوح مختلف، به نحوی که میهمانان نیز از آن لذت ببرند، ضرورت می‌یابد.

استفاده از مبلمان، قفسه‌ها و کمد تیره در دکوراسیون اتاق غذاخوری پیش رو، در کنار کف پوش روشن که بوسیلهٔ فرش به میز غذاخوری محدود شده است؛ با نمایشی رسمی از این دکوراسیون، آن را برای صرف وعده‌های رسمی چون پذیرایی از میهمانان خاص و یا گفتمان‌های کاری در کنار صرف غذا مناسب کرده است.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق غذاخوری، به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی، از بخشی صرفا برای غذاخوردن فراتر رفته و علاوه بر این، به مکانی مبدل شده تا کاربران فضا چون خانواده، ساعاتی از اوقات مفیدشان را در آنجا سپری می‌کنند، از میهمانان پذیرایی می‌کنند و روزهای به یاد ماندنی و خاطره انگیزشان را جشن می‌گیرند؛بنابراین طراحی آن باید تا حدودی مبتکرانه، گرمابخش، ویژه اما کاربردی باشد.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا در دکوراسیون پذیرایی خود حتما از رنگ تیره روشن استفاده کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 30 = 33