نمایشگاه هنر ایران

در دکور اتاق کودک خود از انواع رنگ ها استفاده کنید

نمایشگاه هنر ایران: در دکور اتاق کودک خود از انواع رنگ ها استفاده کنید

معمولاً بهترین ایده‌های طراحی اتاق برای بچه ها همیشه استفاده از رنگ‌های مختلف و شاد است. اتاق کودک مکانی است که فقط محلی برای خواب فرزند شما نیست بلکه ممکن است بیشتر اوقات خود را در اتاقش سپری کند، با این حال نوع دکوراسیون بایستی با روحیات و خلق و خوی کودک سازگار بوده و مناسب سن او باشد. مثلا در اتاق کودک بایستی از رنگ‌های متنوع و همچنین تخت خواب و وسایل زیبا استفاده شود و مواردی از این قبیل.

دکوراسیون رنگارنگ اتاق کودک با تخت دو طبقه با طرح چادر و دارای دیوار شیشه‌ای و فضای نورگیر مناسب، همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در این اتاق فضایی L مانند را دارا هستیم که در بخشی از اتاق پنجره‌ای تقریبا هم ارتفاع دیوار را دارا هستیم و جایگاه تخت را نیز در همان قسمت در نظر گرفته شده است .

نمایشگاه هنر ایران: از دو رنگ شاد و انرژی بخش سبز و نارنجی در طراحی دکوراسیون این اتاق استفاده شده است که در روحیهٔ کودک تاثیر مثبتی دارد و تزئینات زیبای اتاق محدودهٔ فضایی شیرینی را برای او رقم زده است .

رنگ‌ها بر روحیه افراد تاثیرمستقیم می‌گذارند و در طراحی دکوراسیون داخلی با آگاهی از تاثیر رنگ‌ها می‌توانیم فضایی را طراحی کنیم که به ایده آل‌های ذهنی کاربر فضا نزدیک باشد.

از لحاظ روان شناسانه و از دید کارشناسان دکوراسیون داخلی رنگ‌هایی که دارای ته رنگ سفید هستند باعث خستگی و یکنواختی نمی‌شوند و آرامش فضا را افزایش می‌دهند.

فضاهای ارائه شده در این پست با رنگ سبز دکور شده اند و همانطور که می‌دانید رنگ سبز بیانگر زندگی جاری , سرزندگی و شادابی است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا در دکور اتاق کودک خود از انواع رنگ ها استفاده کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =