نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون آپارتمان جمع و جور با اتاق‌نشیمن نقلی

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون آپارتمان جمع و جور با اتاق‌نشیمن نقلی

محدودیت می تواند باعث بروز خلاقیت و ایده های نو  شود. طراحی فضا و دکوراسیون در یک آپارتمان جمع و جور و نقلی نیز همینطور است. حتما می دانید که بسیاری از دانشمندان و افراد مشهور جهان در کوچکی زندکی سختی داشتند اما در نهایت توانستند بروی پای خود بایستند و دنیا را متحول کنند.

دقیقا همین شرایط هم در مورد آپارتمان های کوچک صدق می کند. انتخاب و تنوع در طراحی فضاهای کوچک بسیار زیاد است. بعضی ترجیح می دهند منزلشان به سبک مدرن طراحی شود و برخی علاقمند سبک های صنعتی، یا پر رنگ و لعاب تر هستند. البته لازم به ذکر است که دکوراسیون سنتی و مرسوم که در بیشتر خانه های ایرانی با آنها مواجه می شوید در خانه های کوچک هیچ جایی ندارند چرا که فضای زیادی اشغال می کنند.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن جمع و جور آپارتمانی، اتاق نشیمن کوچک را می‌توان با گزینش درست وسایل در طراحی دکوراسیون، به راحتی پوشش داده و در عین زیبایی از کوچک به نظر رسیدن آن کاست.

بهترین انتخاب در این زمینه استفاده از مبلمان و اسباب ظریف است ؛‌ همچنین تا حد امکان استفاده از وسایل کوچک توصیه می‌شود تا با برقراری نظم در دکوراسیون داخلی وسایل به درستی دیده شده و جلوه آن در انبوه وسایل کم نشود.

استفاده از کاناپهٔ بزرگ و همچنین بهره گیری از دیوار جهت برقراری انسجام رنگی و هم تزیین دیوار با استفاده از قاب‌ها، چراغ‌های تزیینی و …، می‌تواند از محدود به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی جلوگیری کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون آپارتمان جمع و جور با اتاق‌نشیمن نقلی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 41 = 45