نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون استوایی در چیدمان اتاق‌نشیمن

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون استوایی در چیدمان اتاق‌نشیمن

دکوراسیون استوایی سبکی است که احساس تازگی و روحانی را منتقل می کند. این سبک یکی از نمونه‌های جدید برای طراحی داخلی است که به صورت همزمان، هم نشاط آور است و هم آرامش بخش. رنگ‌های اصلی و پر کاربرد در آن، سبز، آبی و زرد هستند. در این دکوراسیون، فاکتور اصلی ایجاد حس هیجان و برانگیختگی است.

دکوراسیون استوایی یا گرمسیری، یکی از انواع دکوراسیون ویژه و خاص است. دکوراسیون استوایی سبکی است که احساس تازگی و روحانی را منتقل می کند. برای استفاده از سبک دکوراسیون استوایی لازم نیست که حتماً در ریودژانیرو زندگی کنید. در هر فضایی که زندگی می کنید می توانید جنبه‌های طبیعی و وحشی ایده‌های خود را آزاد کرده و از آن در دکوراسیون و چیدمان فضای داخلی خود استفاده کنید. با انتقال این ایده‌های استوایی و گرمسیری، آفتاب و نور خورشید را به فضای خود وارد کنید و از گرما بخشی آن لذت ببرید.

دکوراسیون استوایی یکی از نمونه‌های جدید برای طراحی داخلی است که به صورت همزمان، هم نشاط آور است و هم آرامش بخش. همچنین دکوراسیون استوایی، نوعی شخصیت خاص و مستقل به اتاق‌های شما هدیه می کند. برای اینکه با این سبک از دکوراسیون آشنا شوید، به تابستان‌های مدیترانه‌ای و مناظر هاوایی فکر کنید. حتی اگر در چنین شرایطی حضور نداشته اید، فیلم‌ها و عکس‌ها به کمک شما خواهند آمد.

نمایشگاه هنر ایران: چیدمان دکوراسیون اتاق نشیمن استوایی و مدیترانه‌ای با استفاده از مبلمان حصیری، مبلمان می‌تواند از لحاظ حالت، کلاسیک، مدرن و یا حصیری باشد.

هر یک از گونه‌های ذکر شده، خود دارای ویژگی‌هایی هستند که بهره گیری از هریک را منوط به پیروی از فضای کلی حاکم بر طراحی دکوراسیون داخلی بخش مورد نظر می‌کند.

در نمونه پیش رو، استفاده از مبلمان حصیری در دکوراسیون اتاق نشیمن، افزون بر تناسب رنگ بندی با دیگر عناصر موجود، توانسته است آرامش و راحتی یک خانهٔ ویلایی (روستایی) را بیش از پیش به فضای اتاق نشیمن القا کند.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون استوایی در چیدمان اتاق‌نشیمن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 + = 36