نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون حمام های مدرن و شیک شیشه ای یا چوبی

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون حمام های مدرن و شیک شیشه ای یا چوبی

دکوراسیون مدرن و مینیمال حمام و دست شویی با جدا کننده فضایی شیشه‌ای و کف پوش و دیواره‌های یک رنگ تیره، در این سبک دکوراسیون حمام به شیوه مدرن انجام گردیده است که از سنگ‌های قهوه‌ای رنگ برای دیوارها به همراه وان و روشویی سفید رنگ استفاده شده است.

سرویس حمام در خانهٔ مسکونی علاوه بر فضایی برای نظافت و سلامتی , به عنوان فضایی آرامش بخش برای رفع خستگی کاربر فضا با دوش گرفتن و حس خوب به دست آمده از آرام شدن بدن بعد از یک روزکاری و یا ساعات خسته کننده , طراحی و دکور می‌شود.

نمایشگاه هنر ایران: نورپردازی و جنس متریال‌های به کار رفته در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیری مستقیم بر حسی که کاربر در آن فضا دارد , می‌گذارد. به همین خاطر بسته به روحیات کاربر و حس و حالی که تمایل دارد از فضا دریافت نماید , دربارهٔ این دو مسئله مهم تصمیم می‌گیریم.

پایه و اساس فضای مدرن، طراحی پلان باز است، یعنی این که تا حد امکان نباید از دیوار برای جدا کردن بخش ها استفاده کنید.

توجه داشته باشید، این اصل برای حمام های بزرگی که علاوه بر فضای مخصوص دوش، وان، توالت یا روشویی دارند، کاربرد دارد.

اگر چنین فضایی دارید، پیشنهاد می کنم که اتاق دوش را با دیوار از بخش های دیگر جدا نکنید و به جای آن از شیشه استفاده کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون حمام های مدرن و شیک شیشه ای یا چوبی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 67 = 75