نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون رنگارنگ لابی فضای اداری

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون رنگارنگ لابی فضای اداری

دکوراسیون لابی فضای اداری با ترکیب رنگ جذاب رنگ بنفش و زرد در کنار رنگ سفید ترکیبی زیبا را به وجود آورده است. رنگ زردی که برای طراحی صندلی ها استفاده شده انرژی مثبتی را به محیط تزریق می کند. این رنگ به محیط هیجان و جنب و جوش را هدیه می دهد. رنگ بنفشی که درکناررنگ زرد قرار گرفته محیط را رویایی کرده است.در نور پردازی نیز تمامی مسائلی که برای ایجاد فضایی پر نور وروشن برای همچین اتاقی مورد نیاز است رعایت شده است.

در این طراحی به فرد این امکان داده شده است که از منظره ی بیرون بهره ببرد و شیشه های بزرگی که به سمت بیرون نما دارند از ایجاد این حس که فرد در محیطی بسته قرار گرفته جلوگیری می کند و حس ترس ناشی از قرار گیری در محیط های بسته را از بین می برد وذهن را آزاد و خالی از هر گونه انرژی منفی نسبت به محیطی که در آن قرار گرفته است می کند و منجر به حس اعتماد در فرد می شود.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون لابی فضای اداری با ترکیب رنگ جذاب، رنگ بنفش و زرد در کنار رنگ سفید ترکیبی زیبا را به وجود آورده است.

رنگ زردی که برای طراحی صندلی‌ها استفاده شده انرژی مثبتی را به محیط تزریق می‌کند.

این رنگ به محیط هیجان و جنب و جوش را هدیه می‌دهد. رنگ بنفشی که درکناررنگ زرد قرار گرفته محیط را رویایی کرده است.در نور پردازی نیز تمامی مسائلی که برای ایجاد فضایی پر نور وروشن برای همچین اتاقی مورد نیاز است رعایت شده است.

در این طراحی به فرد این امکان داده شده است که از منظرهٔ بیرون بهره ببرد و شیشه‌های بزرگی که به سمت بیرون نما دارند از ایجاد این حس که فرد در محیطی بسته قرار گرفته جلوگیری می‌کند و حس ترس ناشی از قرار گیری در محیط‌های بسته را از بین می‌برد و ذهن را آزاد و خالی از هر گونه انرژی منفی نسبت به محیطی که در آن قرار گرفته است می‌کند و منجر به حس اعتماد در فرد می‌شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون رنگارنگ لابی فضای اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 5 =