نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون زمستانی خاص و تک با رنگ‌های بژ

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون زمستانی خاص و تک با رنگ‌های بژ

داشتن دکوراسیون زمستانی یک اولویت اسـت، ایجاد فضایی گرم و دلپذیر کـه حال و هوای زمستانی داشته باشد و فضای درون و بیرون منزل رابا هم هماهنگ و متعادل کند. اما دکوراسیون زمستانی چـه ویژگی‌هایی دارد؟ چطور میتوان یک دکوراسیون زمستانی مد روز و زیبا بـه وجود آورد؟ روش‌های مختلفی برای اینکار وجوددارد.


نمایشگاه هنر ایران : خلق مجموعه‌ای از رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی مناسب فصل سرد زمستان و مجموعه رنگ‌های آرامش بخش با رنگ بژ ( قهوه‌ای روشن مایل به زرد و خاکستری ) عالی به نظر می سرد.
اثاثیه رنگی جذاب بر روی یک قالی حصیری رنگ در این اتاق نشیمن گرد هم آمده است. پارچه مبل شامل پشم سفید در قسمت جلویی و کتان طرحدار رنگی در قسمت عقب است که حالت پذیرنده شادی به اتاق می‌بخشد.

همان پارچه بشاش در کوسن‌های روی راحتی نیز وجود دارد. پرده‌ها با طرح‌های ملایم که به سقف ارتفاع می‌دهند، چشمها را به بخش غیر معمول معماری اتاق هدایت می‌کنند: سقف گنبدی اتاق.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون زمستانی خاص و تک با رنگ‌های بژ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =