نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون چوبی لابی در فضای اداری

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون چوبی لابی در فضای اداری

امروزه ساختمان های اداری بسیار گسترده تر شده اند و طراحی و دکوراسیون اداری بخش های مختلف ساختمان  بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این موضوع باعث شده است که در طراحی معماری ساختمان های اداری تغییرات چشمگیری به وجود آید. یکی از بخش هایی که باید در طراحی و دکوراسیون اداری آن دقت زیادی مبسوط داشت، لابی در دکوراسیون اداری می باشد. لابی در دکوراسیون اداری جایست که رفت و آمدهای زیادی صورت می پذیرد.

نمایشگاه هنر ایران: در واقع لابی یکی از مکان های استراتژیک در دکوراسیون اداری می باشد. کارمندان در این مکان با هم آشنا می شوند و با یکدیگر به تعامل می پردازند. از این رو بسیاری از نظرات و ایده های خلاقانه در این مکان رد و بدل می شوند. یکی از شگردها و استراتژی های شرکت های بزرگ و مطرح دنیا در طراحی و ساخت لابی این است که باعث شوند کارمندان در این محل با یکدیگر برخورد و تبادل نظر کنند.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون لابی فضای اداری با استفاده از چوب، در طراحی این اتاق انتظار از چوب برای ایجاد ارتباط با طبیعت استفاده شده است و چوب از آن دست عناصری است که قابلیت دارد با هر نوع رنگ و طراحی ترکیب شود و فضا را ملموس ترکند.

در طراحی با چوب دست طراح برای ایجاد طرحی نو و خلاقانه بازاست.

در این اتاق تلفیقی از رنگ‌ها را مشاهده می‌کنید که به صورت موزون در کنار هم قرارگرفته اند.

استفاده از کف پوشی که فضا را روشن می‌کند ومحیط را بزرگ‌تر نشان می‌دهد سبب ایجاد ارتباط مراجع کننده با محیط می‌شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون چوبی لابی در فضای اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 45 = 48