نمایشگاه هنر ایران

دکور اتاق‌نشیمن مدرن با نورگیر عالی

نمایشگاه هنر ایران: دکور اتاق‌نشیمن مدرن با نورگیر عالی

بسیاری از علاقه مندان به طراحی دکوراسیون مدرن، نیازمند انطباق آن با فضای آرامش حاکم بر اتاق نشیمن هستند تا بتواند تجربه ی خوبی از راحتی در دل مدرنیته داشته باشند. حال اگر عنصر نور را به این مجموعه بیافزاییم، گریزی به این گونه طراحی جالب و ثمربخش خواهد بود.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن در فضای نورگیر با استفاده از مبلمان و قالیچه‌های رنگارنگ پارچه ای، پر واضح است که عنصر پیرامونی طبیعت جزیی جدایی ناپذیر در طراحی دکوراسیون داخلی با فضای نورگیر و نمای مشرف بدان است.

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از رنگ‌های گوناگون در کنار نمای مداوم طبیعت که از فضای نورگیر قابل دیدن است, به امتداد نمایِ باغ مانند بیرونی تا دکوراسیون اتاق نشیمن کمک شایانی کرده است.

رنگ جذاب قالی‌ها و لوازم توانسته است به جلوهٔ هر یک به عنوان استعاره‌ای از گل‌های رنگارنگ بدل شود. همچنین و در این فضای آکنده از رنگ، سفیدی دیوارها از ازدحام بیش از حد فضا از رنگ‌ها جلوگیری کرده و تمرکز اصلی را بر رنگ‌های موجود در فضا معطوف کرده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکور اتاق‌نشیمن مدرن با نورگیر عالی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

24 + = 31