نمایشگاه هنر ایران

رنگ‌های ذغالی و آجری در دکوراسیون زمستانی

نمایشگاه هنر ایران: رنگ‌های ذغالی و آجری در دکوراسیون زمستانی

دیوارهای خاکستری – ذغالی، یک نمایشگاه آثار هنری، اثاثیه و ملزومات در این اتاق نشیمن راحت و گرم بوجود آورده است.

نقاشی‌ها الهامی برای مبل راحتی قرمز آجری، بالش‌های زینتی و رنگ دیوار که به سمت اتاق همجوار جریان می‌یابد، فراهم نموده است و فضاها را به یکدیگر مرتبط می‌کند.

لامپ‌های کم نور آبی نیز برای جلوگیری از ورود رنگ‌ها در آثار هنری پیشنهاد می‌گردند. میزها، حباب آباژورها و سقف به رنگ سفید، بعلاوه صندلی و قالی کرم رنگ موجب کنتراست بصری ملایمی نسبت به سایه روشن‌های تیره می‌گردد.

نمایشگاه هنر ایران: برای داشتن فضایی پر انرژی ترکیب طوسی و نارنجی یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می رود. استفاده از رنگ نارنجی در مواقع استفاده از طیف طوسی سرد با ایجاد تضادی دل انگیز اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد. به عنوان مثال اجرای طیف نارنجی تند و براق در کنار طوسی پر رنگ زغالی می تواند آشپزخانه ای پرانرژی و متمایز را ایجاد نماید. برای تعدیل در چنین فضایی به خوبی می بینید که پایه های استیل لوازم آشپزخانه نقش مثبتی در تعادل فضایی داشته اند.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ‌های ذغالی و آجری در دکوراسیون زمستانی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 + = 31