نمایشگاه هنر ایران

رنگ‌های پرکاربرد سفید و قرمز در تزئین دکوراسیون کریسمس

نمایشگاه هنر ایران: رنگ‌های پرکاربرد سفید و قرمز در تزئین دکوراسیون کریسمس

همانطور که شاید مطلع باشید، دو رنگ قرمز و سفید رنگ‌هایی هستند که در تزئینات مربوط به ایام کریسمس بسیار مناسب بوده و خانه را در این فصل شاد و روشن می‌سازد.

تزئین کمدها
بالای میز آرایش و یا کمد‌های لباس می‌توان یک نردبان بسیار سبک به رنگ قرمز قرار داده و جوراب‌هایی به رنگ قرمز و سفید به آن آویزان کرده و هم چنین می‌توان یک تاج گل قرمز تزئینی به آن آویزان کرد. یک ریسمان تزئینی سبز رنگ جلوی آن بزنید و در نهایت یک صندلی سفید رنگ روبروی آن قرار داده و یک سطل سفید رنگ که روبان‌هایی به رنگ قرمز بر روی آن وجود دارد را قرار دهید.

دستمال غذا
برای داشتن میز آشپزخانه کریسمسی می‌توانید دستمال‌هایی را به رنگ قرمز و سفید تهیه کرده و برای این کار می‌توانید دو پارچه از این دو رنگ را روی هم قرار داده و به هم بدوزید و برای تک تک اعضای خانه ،یکی از این دستمال‌ها را اختصاص دهید.

درخت کریسمس
این درخت مصنوعی که به رنگ سبز می‌باشد را در گوشه‌ای از سالن قرار داده و وسایل تزئینی قرمز و سفید مانند توپ‌های رنگی به آن آویزان کرده و زیر آن نورافکنی به رنگ قرمز قرار داده و در نهایت جعبه‌های هدیه اتان را دورتادور این درخت بگذارید.

تاج گل شکری
آب نبات‌های شکری قرمز رنگ را روی یک تاج بسیار ساده که پر از آب نبات‌های تزئینی سفید رنگ می‌باشد، قرار دهید. در نهایت پائین آن یک روبان زیبا که به دو رنگ قرمز و سفید می‌باشد دوخته و آن را به دیوار نصب کنید.

نمایش برفی
گوشه‌ای از سطح زمین را در نظر گرفته و به دیوار آن قسمت تزئینات دیواری که به شکل برف می‌باشند نصب کرده و برای این کار می‌توانید از از فوم سفید رنگ برای درست کردن این توپ‌های برفی استفاده کنید و در نهایت یک صندلی قرمز رنگ که روی آن یک جفت چکمهٔ قرمز با توپ توپ‌های سفید هم وجود داشته باشد بگذارید.

جوراب ساق بلند بابانویلی
جوراب‌هایی که ساق بلند دارند و به رنگ قرمز می‌باشند را تهیه کرده و داخل آن را پر از آب نبات‌های خوشمزه کنید و بالای تمام این آب نبات‌ها یک روبان سبز بزنید و در نهایت آن را روی صندلی‌ای که برای نشستن در شب کریسمس آن را تهیه کرده اید قرار دهید.

آلاچیق
این آلاچیق دنج در کنار پنجره درست شده است. روی یک تخت چوبی چند بالش به رنگ‌های سفید و قرمز قرار داده و به این ترتیب توانسته اید جایی را برای استراحت در ایام کریسمس و مناسب با این روزها آماده کرده اید.

نمایشگاه هنر ایران: مهره‌های تزئینی
مهره‌های قرمزرنگی را داخل یک ریسمان کرده و آن را به صورت یک رشتهٔ تزئینی دراز روی پردهٔ سفید رنگی قرار داده و آن را آویزان کنید.

کاسهٔ تزئینی
زیور آلات سنتی و شیشه‌ای وکلاسیک خود را که به رنگ‌های قرمز و سفید می‌باشند را داخل یک کاسهٔ سفید رنگ قرار داده و در نهایت یک دکور بسیار شیک و زیبا را در گوشه‌ای از خانه قرار دهید.

دکورهای کریسمسی
یک کمد به رنگ سفید تهیه کرده و انواع اشیاء قرمز رنگ را داخل آن قرار دهید .این دکورهای تزئینی را از هر جایی می‌توانید تهیه کنید و داخل این کمد را با این وسایل پر کنید. هم چنین می‌توانید کارت‌های تبریک قرمز رنگی درست کرده و هر کدام را برای مهمانان در نظر بگیرید و آن‌ها را داخل این کمد قرار دهید و در نهایت یک دکور بسیار زیبا را برای خانه درست کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ‌های پرکاربرد سفید و قرمز در تزئین دکوراسیون کریسمس را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

25 + = 27