نمایشگاه هنر ایران

رنگ آرام بخش سفید در دکوراسیون رمانتیک

نمایشگاه هنر ایران: رنگ آرام بخش سفید در دکوراسیون رمانتیک

طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک رمانتیک به معنای کنار هم قرار دادن اجزا به شکلی است که هر دو طرف، خانم و آقای خانه در آن احساس آرامش نمایند . بعضی از این اجزا عبارتند از رنگ ،نور ، مبلمان و دکور . برای ایجاد اتاق رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را ازمایش نمایید و به احساسات شریک خود به این تغییرات نیز توجه نمایید. راهنمای طراحی دکوراسیون رمانتیک ، شما را کمک می کند تا به یک اتاق عروس شیک و زیبا برسید.

رنگ در اتاق خواب

رنگ تاثیر عمیق و موثری بر ذهن شما دارد . حتی نگاه کردن به رنگها احساسات متفاوتی را در ما ایجاد می کند ، بنابراین در انتخاب رنگ برای اتاق خوابتان حساس باشید .

قرمز رنگ عاشقانه و رویایی می باشد . استفاده از روتختی یا کوسن های قرمز در اتاق خواب به ایجاد محیط عاشقانه کمک می کند . البته اگر انسان عصبی مزاجی هستید از رنگ قرمز دوری کنید چون علاوه بر عشق ، قرمز تحریک کننده عصبانیت نیز می باشد. سبز و آبی ، رنگهای خودمانی و ارامش بخشی هستند و در اتاق خواب ایجاد حس راحتی می نمایند . سبز رنگ سنتی ازدواج و باروری است .

رنگ هایی که چندان مناسب یک اتاق خواب رمانتیک نمی باشند عبارتند از : سفید ، خاکستری ، صورتی و زرد . البته استفاده از انها در بعضی وسائل موردی ندارد اما به عنوان رنگ اصلی ایده جالبی نمی باشند . سفید و خاسکتری رنگ های بسیار ساده ای هستند و نوعی احساس خلسه و بی حالی ایجاد می کنند رنگ زرد به مقدار زیاد ، چشم را اذیت کرده و حس عصبانیت را برمی انگیزد . رنگ صورتی باعث ارامش و شادیست اما در نظر عموم این رنگ بسیار دخترانه است و ممکن است مرد از این موضوع احساس نارضایتی کند.

نمایشگاه هنر ایران: نورپردازی یک راه سریع برای ایجاد احساسات در یک اتاق است . نورپردازی های درخشان و روشن اتاق را شاداب کرده و در فرد احساس شور و شادی ایجاد می کند اما اگر هدف شما ایجاد یک اتاق رمانتیک و خصوصی است استفاده از نورهای تیره مناسب تر می باشد .

یکی از راحت ترین راه ها استفاده از چراغهای رنگی به رنگهای تیره است . بعضی از این چراغها قابلیت تغییر رنگ دارند و می توانید هر زمان رنگ دلخواه را امتحان کنید .

می توانید از اباژورها و چراغ های تزیینی به رنگ های مختلف در اتاق استفاده نمایید بهترین گزینه رنگ های قرمز و سیاه می باشد . دقت کنید که نور سبز یا ابی اثر جالبی ندارد و حالت بیماری را القا می کند . در صورت تمایل به استفاده از این رنگ ها سعی کنید انها را در کنار مجموعه ای از رنگ های دیگر به کار ببرید .
استفاده از شمع های رنگی و معطر نیز ایده خوبی می باشد .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ آرام بخش سفید در دکوراسیون رمانتیک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 1 =