نمایشگاه هنر ایران

رنگ جیغ قرمز در دکور اتاق نشیمن

نمایشگاه هنر ایران: رنگ جیغ قرمز در دکور اتاق نشیمن

رنگ قرمز جلوه خاصی به دکوراسیون می دهد. قرمز انرژی بسیار زیادی دارد و هیجان را به همراه می آورد. گفته می شود این رنگ می تواند اعتماد به نفس را تقویت کند، اشتها آور است و برای محیط های گرم و صمیمانه و دکوراسیون های رمانتیک پیشنهاد می شود. حتی یک پس زمینه با رنگ خنثی هم با وسایلی مانند یک چراغ، قالیچه یا مبل قرمز زنده می شود.

دکوراسیون قرمز گرمای بصری زیادی ایجاد می کند. با این همه استفاده از این رنگ به میزان خیلی زیاد توصیه نمی شود چون ممکن است اعصاب شما را در دراز مدت تحریک کند. همچنین استفاده از این رنگ در اتاق خواب، ممکن است خواب را از چشم بدزدد و البته برای اتاق کودکان هم انتخاب مناسبی نیست. اما این رنگ می تواند جلوه متفاوت و جذابی به اتاق نشیمن ببخشد.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن عاشقانه گرم با نورپردازی روشن بر روی دیوارهای قرمز تیره در این طراحی دکوراسیون سبب شده تا در کنار ازدحام لوازم متعدد با رنگبندی‌های گوناگون، از بی نظم بنظر رسیدن کلی دکوراسیون اجتناب شود.

بدین ترتیب و با قراردادن استعاره‌های طبیعی به عنوان مرزهای اتاق نشمین ( گلدان‌ها و مبل‌ها با طراحی ملهم از طبیعت) نوعی هماهنگی را در رنگبندی و نورپردازی پیکرهٔ کلی این دکوراسیون شاهد هستیم.

همچنین وجود آینه‌ها در زیر نور روشن توانسته است حس روشنی و بی آلایشی را برای این دکوراسیون متمرکز به ارمغان آورد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ جیغ قرمز در دکور اتاق نشیمن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + = 13