نمایشگاه هنر ایران

رنگ خاص قرمز در طراحی دکور سرویس بهداشتی و حمام

نمایشگاه هنر ایران: رنگ خاص قرمز در طراحی دکور سرویس بهداشتی و حمام

طراحی دوباره حمام و دستشویی محدودیت های خاصی دارد. برخی از این محدودیت ها بخاطر قابلیت شان است. دیگر محدودیت در دکور این مکان بخاطر فضایی است که برای دکور نیاز دارد. رنگ ها باید تحت قواعد خاصی انتخاب شوند و متناسب با ابزارهای بهداشتی باشند.
دکوراسیون مدرن حمام و دست شویی با کفپوش سرامیکی سفید و دیوارهای قرمز، دکوراسیون سرویس بهداشتی مانند دیگر فضاهای مسکونی خانه دارای اهمیت است. امروزه در طراحی دکوراسیون و فضای کلی این بخش از خانه طراحان بیشتر به سبک مدرن و مینیمال روی آورده اند .

نمایشگاه هنر ایران: سرویس بهداشتی های مدرن اغلب سرشار از رنگ هستند و رنگ مورد نظر ما قرمز است. یک ترکیب هوشمندانه کلید داشتن یک سرویس بهداشتی آرامش بخش و هیجان انگیز است. سرامیک ها باید در ترکیبی از سیاه و قرمز باشند یا می توانند سفید و قرمز باشند یا سبز روشن و سیاه ، سفید و نارنجی ، سفید و خاکستری ، لیمویی و قهوه ای ، اما این رنگ ها بسته به ابعاد  سرویس بهداشتی دارد که آیا مربع است ، مستطیل است یا….؟

جذابیت , محسورکننده بودن و زیبایی سبک مدرن غیر قابل انکار است .آنچه که دکوراسیون سبک مدرن و مینیمال را از دیگر سبک‌ها متمایز می‌کند استفاده از فرم‌های خطی ایست که حسی جدی و خشک به فضا می‌دهند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ خاص قرمز در طراحی دکور سرویس بهداشتی و حمام را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 89 = 99