نمایشگاه هنر ایران

رنگ سبز مغز پسته ای در دکوراسیون حمام لاکچری

نمایشگاه هنر ایران: رنگ سبز مغز پسته ای در دکوراسیون حمام لاکچری

طراحی های داخلی فوق العاده مدرن با استفاده عناصر مختلف، باعث داشتن یک دکوراسیون حمام لاکچری می شود. فضای حمام باید آرامش‌بخش باشد تا زمانی که افراد داخل آن محیط هستند، بتوانند خود را ریلکس کرده و استرس و تنش را از بدن دور کنند. طراحی دکوراسیون حمام لاکچری مانند گذشته نیست و افراد از جزییات و اکسسوری‌های مختلفی برای لوکس کردن و ایجاد حس گرمی در محیط حمام استفاده می‌کنند.

نمایشگاه هنر ایران: در این سبک طراحی محیط حمام و سرویس بهداشتی با رنگ سبز مغز پسته‌ای و قاب عکس کلاسیک، بیشتر شبیه به دوران ویکتوریایی و کلاسیک اعیانی انجام شده است و دیوارهای شیشه‌ای حمام علاوه بر تجملی بودن از ظرافت و هنری بودن نیز این دکوراسیون را برخوردار کرده است.

سرویس‌های بهداشتی منازل مسکونی یعنی حمام و دست شویی , جزء فضاهایی از منزل هستند که بیش‌ترین تماس را با آب دارند که در اصطلاح معماری به این فضاها, فضای تر( خیس ) گفته می‌شود.

به همین خاطر است که در طراحی و دکور این فضاها , استفاده از عایق‌های رطوبتی برای دیوارها و کف , نوع و جنس کف پوش‌ها و دیوارپوش‌ها ونحوهٔ جداسازی این فضاهای‌تر از فضاهای خشک خانه بسیار اهمیت دارد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ سبز مغز پسته ای در دکوراسیون حمام لاکچری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 + = 31