نمایشگاه هنر ایران

رنگ سبز و قهوه‌ای در دکوراسیون مدرن پذیرایی شما معجزه می کند

نمایشگاه هنر ایران: رنگ سبز و قهوه‌ای در دکوراسیون مدرن پذیرایی شما معجزه می کند

دکوراسیون اتاق غذاخوری مدرن دراتاقی نورگیر با دیوارهای سبز و میز و صندلی به رنگ قهوه‌ای تیره

تابش نور طبیعی در هر دوراستا سرزندگی طبیعت و به تبع آن انرژی را در فضای دکوراسیون داخلی جاری خواهد کرد. درچنین دکوراسیونی بهره گیری از عناصر طبیعی چون گلدان و در صورت وجود درخچه‌های کوچک می‌تواند به صمیمت و پیوند خوردن بیشتر با طبیعت دامن بزند.

در کنار این، استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون اتاق غذاخوری پیش رو، با تاکید بر این موضوع توانسته است در کنار مبلمان قهوه‌ای موجود، بر گسترش فضای طبیعی در دکوراسیون افزون کند؛ این مهم در هنگام صرف غذا لذت کاربر از آن را دو چندان خواهد نمود، چرا که غذا نیز در دل این دکوراسیون طبیعی‌تر و لذیذ‌تر جلوه خواهد نمود.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق غذاخوری، به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی، از بخشی صرفا برای غذاخوردن فراتر رفته و علاوه بر این، به مکانی مبدل شده تا کاربران فضا چون خانواده، ساعاتی از اوقات مفیدشان را در آنجا سپری می‌کنند، از میهمانان پذیرایی می‌کنند و روزهای به یاد ماندنی و خاطره انگیزشان را جشن می‌گیرند؛بنابراین طراحی آن باید تا حدودی مبتکرانه، گرمابخش، ویژه اما کاربردی باشد.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ سبز و قهوه‌ای در دکوراسیون مدرن پذیرایی شما معجزه می کند را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 83 = 87