نمایشگاه هنر ایران

زیباسازی فضای سرویس بهداشتی با کاشی و رنگ های روشن

نمایشگاه هنر ایران: زیباسازی فضای سرویس بهداشتی با کاشی و رنگ های روشن

در اغلب خانه‌ها سرویس بهداشتی یعنی حمام و دست شویی در محیطی با متراژ پایین قرار دارند به همین خاطر گاها با فضایی مواجه می‌شویم که دارای دکوراسیون بسیار ساده می‌باشد و اقدامات لازم جهت زیباسازی این فضای بهداشتی معمولا اقدامات لازم در زمینه‌های اصلی نظیر کاشی , سرامیک , کف پوش‌ها , دیوار پوش‌ها وانتخاب رنگ سرویس بهداشتی و … بوده است (کوچکی فضا , فقط دکوراسیون در بافت اصلی فضا را امکان پذیر می‌کند ).

کاشی‌های دیواری و رنگ‌ها و فرم‌های خاص شان با توجه به ویژگی‌های خاص دکوراسیون داخلی مدنظر بیشترین تاثیر بصری را بر کاربر این فضای کاربردی و بهداشتی می‌گذارند.

این سبک طراحی سرویس بهداشتی بیشتر مناسب مکان‌های عمومی و پر رفت و آمد است که علاوه بر تمیز نشان دادن و پاکیزگی محیط آرامش بخش نیز می‌باشد.

در طراحی سرویس دستشویی و حمام توجه داشته باشید:

نمایشگاه هنر ایران: در صورتی که حمام و سرویس بهداشتی به صورت مشترک و برای بیش از یک نفر مورد استفاده باشد، قراردادن فرنگی ، دوش ، وان و روشویی در یک فضا مناسب نبوده و بهتر است در صورت امکان یک فضای دوش و وان محصور و با یک فضای محصور و مستقل برای سرویس فرنگی در نظر گرفته شود.

برای پوشش کف و جداره حمام و سرویس های بهداشتی گزینه های بسیار زیادی وجود دارد از کاشی های سرامیکی ، تایل های شیشه ای و سنگی استفاده بسیاری زیادی می شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا زیباسازی فضای سرویس بهداشتی با کاشی و رنگ های روشن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 3 =