نمایشگاه هنر ایران

سه سوته کاغذدیواری طراحی کنید!

نمایشگاه هنر ایران: سه سوته کاغذدیواری طراحی کنید!

در این آموزش با استفاده از ساده‌ترین راه ممکن نحوه ایجاد پترن روی دیوار را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید در چند دقیقه بتوانید یک کاغذ دیواری زیبا ایجاد کنید. پس بزن بریم. ممکن است گاهی اوقات طرحی را بخواهید روی یک دیوار یا یک سطح صاف ایجاد کنید اما با استفاده از ابزار نامناسب این کار را انجام دهید و نتیجه خوبی نداشته باشید.

مرحله اول
ابتدا نیاز به دو عکس دارید. عکس اول مربوط به یک خانه است که بهتر است دیوار آن سفید و خالی باشد. تصویر دوم طرحی باشد که می‌خواهید به عنوان کاغذ دیواری روی این قسمت قرار دهید. ابتدا تصویر دیوار خالی را وارد فتوشاپ کنید و قفل این لایه را غیرفعال کنید.

مرحله دوم | کاغذ دیواری در فتوشاپ
حال از بخش سربرگ‌ها گزینه Filter و بعد Vanishing Point را انتخاب کنید. حال پنجره جدیدی بری شما باز خواهد شد. در این قسمت روی دیوار خود نقطه‌های ایجاد کنید تا برنامه سطح شما را تشخیص دهد. حال با استفاده از گزینه اول نقطه‌های خود را بیشتر تنظیم کنید.

مرحله سوم
در این مرحله عکس خود را در یک بوم جدید وارد فتوشاپ کنید؛ سپس در این پنجره Ctrl + A و بعد Ctrl + J را بزنید. دوباره برگردید به بومی که در آن تصویر دیوار قرار دارد، سپس از پایین پنل لایه‌ها یک لایه باز کنید. حال باری دیگر Vanishing Point را انتخاب کنید و بعد روی دیوار Ctrl + V را بزنید تا تصویرتان روی دیوار قرار بگیرد.

مرحله نهایی
نمایشگاه هنر ایران: تصویر شما بر روی دیوار قرار گرفته تنها کافی است که خروجی بگیرید و از آن به عنوان نمونه برای مشتریان استفاده کنید یا اینکه به عنوان دیزاین داخلی در صفحات اجتماعی خود قرار دهید.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا سه سوته کاغذدیواری طراحی کنید! را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 30 = 38