نمایشگاه هنر ایران

شور و هیجان در دکوراسیون زمستانی با رنگ‌ قرمز روشن

نمایشگاه هنر ایران: شور و هیجان در دکوراسیون زمستانی با رنگ‌ قرمز روشن

رنگ قرمز تقریبا با هر رنگی قابل ترکیب است اما چطور باید بدون اغراق آنرا برای زیبایی بیشتر بکار برد؟
پنج راه سریع و آسان برای افزودن رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی وجود دارد. قرمز رنگ شور و احساس استاما اگر در شورتان نسبت به رنگ قرمز زیاد باشد ممکن است درخانه فقط شاهد صحنه ای قرمز رنگ بدون هیچ تاثیر درونی باشید. دان رنی طراح شهری در شیکاگو می گوید:
قرمز می تواند همه جا از شادی و خوشحالی تا عصانیت و خشم بکار رود. به همین علت است که وقتی از آن در اتاق تان استفاده میکنید باید مراقب باشید. وقتی زیادی استفاده شود، زیادی است و وقتی به اندازه بکار رود، کافیست.

نمایشگاه هنر ایران: شجاعت به این معنا نیست دیوارهای خود را به رنگ روشن درآورید. دیوارهای سفید اتاق خانوادگی، پس زمینه‌ای برای تناوب رنگ‌های قرمز و نارنجی بوجود می آورد. رنگ آمیزی قفسه‌ها در جهت هماهنگی با دیوارها، حتی محتویات آن‌ها را برجسته‌تر نموده است. پارچه‌های زیبای نارنجی و صورتی قسمت زیرین قفسه‌ها را پوشانیده است و کاغذ دیواری‌های گرافیکی در بخش پشتی بعضی قفسه‌ها به دیوار چسبانده شده است. یک نردبان رنگی، یک خرک حامی میز وسط، بالش‌های زینتی، یک قالی صورتی تیره و یک لنگ صورتی جیغ در اتاق مرتب شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا شور و هیجان در دکوراسیون زمستانی با رنگ‌ قرمز روشن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 19 = 28