نمایشگاه هنر ایران

طراحی اتاق نشیمن با سبک ساده و مینیمال

نمایشگاه هنر ایران: طراحی اتاق نشیمن با سبک ساده و مینیمال

برای طراحی دکوراسیون نشیمن ایده ها و سلیقه های متفاوتی وجود دارد. اما همواره سبکی کلاسیک می تواند با دکوراسیون داخلی هر خانه ای همخوانی داشته باشد در جمع اکثر خانواده های ایرانی سبکی ساده برای دکوراسیون نشیمن انتخاب و طراحی می شود.

در طراحی دکوراسیون نشیمن روحیات و فضای حاکم بین اعضای خانواده حرف اول را میزند. ایجاد دکوراسیون ایده آل برای اتاق نشیمن نیازمند توجه به روحیات اعضای خانواده است، شما قرار است در اتاق نشیمن کنار اعضای خانواه تان زندگی کنید پس قواعد زندگی را در اتاق نشیمن رعایت کنید و به خواست و نیاز های سایر اعضای خانواده اهمیت دهید و آن ها را در طراحی دکوراسیون نشیمن به کار ببندید.

شاید در خانواده شما هم اتفاق افتاده باشد که هر یک از اعضای خانواده جایگاه و عادت متفاوت خود را کنار گذاشته باشد و محو حضور در کانون گرم خانواده ساعات زیادی را بدون توجه به گذر زمان در اتاق نشیمن سپری کرده باشد. امیدواریم با طراحی دکوراسیون مناسب خانواده خود به ایجاد فضاهای صمیمی تر در بین اعضای خانواده کمک کنید.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی اتاق نشیمن مختصر ساده و زیبا، ویژگی قابل توجه در فضای نشیمن وجود عناصر آرامش بخش و استفاده از رنگ‌های گرم در آن‌ها می‌باشد که عضو ماهیت‌های متداول این فضا گردیده است .

استفاده از مبلمان خاکستری و میز مشکی رنگ که هر دو خنثی بوده در فضایی که دیگر رنگ‌ها دارای طول موج بالا و انرژی می‌باشند باعث جذابیت فضا می‌شود .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی اتاق نشیمن با سبک ساده و مینیمال را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

32 + = 33