نمایشگاه هنر ایران

طراحی جالب برای دکور اتاق خواب کودک

نمایشگاه هنر ایران: طراحی جالب برای دکور اتاق خواب کودک

معمولاً ما بزرگ‌ترها برای اتاق هامون دنبال یکی دو رنگی که حتماً در یک طیف رنگی باشن هستیم و تعداد زیادی رنگ مختلف برای دکوراسیون اتاق خواب انتخاب نمی­کنیم. یکی از دلایلش اینه که خوشمون نمیاد که اتاقمون پر از رنگ­های تند و متنوع باشه، و به نظرمون حالت نرمال و عادی استفاده از تعداد رنگ­های مرسومه. دلیل دیگه‌ی اون هم اینه که ما معمولاً از اتاق خوابمون برای استراحت و خواب استفاده می‌کنیم و بنابراین هرچه ساده‌تر باشه بهتره؛ اما برای اتاق بچه­ها و دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان اینجوری نیست.

اتفاقاً برعکسه و کودکان خیلی هم خوششون میاد که اتاقشون رنگارنگ و متنوع و شلوغ باشه. این موضوع قطعاً در روحیه­ی بچه­ها تأثیر میذاره و خوب نیست برای دکوراسیون اتاق اونها رنگ مشکی یا طوسی تک­رنگ رو انتخاب کنیم و همه­ی وسایل رو هم همون رنگی بخریم. محیط اتاق بچه­ها باید سرزنده باشه تا علاوه بر حفظ روحیه­ی سرزندگی و شادی در اونها، تخیل و خلاقیتشون رو هم فعال­تر کنه.

نمایشگاه هنر ایران: در این جا نوعی دیگر از تخت خواب‌های طبقه که برای کودکان به شکلی زیبا و جذاب طراحی شده است.

این طراحی خلاقانه هم فضایی را برا‌ی خواب کودک و هم یک محیط برای بازی کودک را ایجاد کرده است.

این طراحی خاص و منحصر به فرد کمک زیادی به کودک می‌کند که قوهٔ تخیل و خلاقیت خود را پرورش بدهد.

اتاق خواب کودک محیطی است که در رشد و پرورش کودک تاثیر بسزایی دارد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی جالب برای دکور اتاق خواب کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 3 =