نمایشگاه هنر ایران

طراحی دکوراسیون اتاق انجمن در زیر شیروانی

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق انجمن در زیر شیروانی

معمولا در هر خانه‌ای یک اتاق زیر شیروانی را در نظر می‌گیرند و معماری غیر معمولی در آن انجام می‌دهند و مبلمان راحتی را در آن می‌گذارند و در نهایت آنرا به عنوان اتاقی برای برگزاری انجمن و صحبت‌های خاص میان اعضای خانه در نظر می‌گیرند.

برای این اتاق بهتر است از اشیا و لوازمی با رنگ‌های طوسی، آبی کاربنی یا سفید و سورمه‌ای استفاده کنید که محیط را اکتیو و در عین حال مناسب تفکر و گفتگو دیزاین کند.

تیرهای چوبی زاویه دار این اتاق را جذاب ترکرده تا حس و حالش به اتاق انجمن نزدیک‌تر شود. اما الگوها و رنگ‌ها یی که برای طراحی آن به کار می‌رودهم باید بسیارچشم گیر بوده تا همه چیز برای گذراندن یک شب پر از آرامش و در عین حال متفاوت آماده گردد.

نمایشگاه هنر ایران: شاید جالب باشد بدانید، تنها با تغییر معماری و دکوراسیون درون خانه نیست که می‌توان فضاها را دلپذیرتر کرد؛ اگر به نکته‌ای همچون رنگ آمیزی صحیح و استفاده از رنگ‌های مکمل و مناسب توجه داشته باشید، دیگر نباید نگران باشید! پس بی‌تفاوت از کنار این موضوع نگذرید.

مهم آن است که از رنگ‌های مورد علاقه تان بهره ببرید و اجازه دهید تا تمامی خانه با توجه به سلیقه شما و همچنین سرشار از آرامش برایتان تزئین و طراحی شود.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی دکوراسیون اتاق انجمن در زیر شیروانی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 64 = 73