نمایشگاه هنر ایران

طراحی دیزاین اتاق‌خواب ویلایی مدرن

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دیزاین اتاق‌خواب ویلایی مدرن

ویلا های مدرن اغلب به صورت دوبلکس ساخته می شوند و دارای فضاهای مجزایی برای خواب و استراحت و انجام فعالیت های مختلف می باشند. امروزه اغلب ویلاها دارای دکوراسیون های مدرن و در عین حال ساده ای هستند.
برای دیزاین داخلی ویلا بهتر است قبل از هر چیز ابتدا دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از تهیه وسایل مورد نیاز به دیزاین دکوراسیون قسمت های مختلف بپردازید.
اتاق نشیمن یکی از مهم ترین بخش ها در ویلاهای بزرگ و کوچک محسوب می شود بنابراین بهتر است در این بخش از ویلا از مبلمان راحتی و مناسبی استفاده نمایید همچنین می توانید تلویزیون را در نقطه مقابل مبلمان قرار دهید و فضایی ایده آل را برای استراحت فراهم آورید.
اگر اتاق نشیمن دارای فضای بزرگی است می توانید بخشی از آن را به اتاق غذاخوری اختصاص دهید و میز ناهارخوری ۸ نفره یا ۶ نفره شیک و مدرنی را در این قسمت قرار دهید.

نمایشگاه هنر ایران: برای تزیین اتاق نشیمن ویلاهای لوکس از پرده های شیک و وسایل تزیینی مختلف استفاده می شود همچنین بهتر است بخشی از کفپوش اتاق نشیمن را به وسیله فرش فانتزی و شیکی بپوشانید.

چوب در طراحی خانه‌های ویلایی حرف اول را می‌زند و بدین ترتیب استفاده از آن به شکلی ظریف و هم نهشت با بخش‌های متفاوت طراحی داخلی، بر کالبد این طراحی دکوراسیون اتاق خواب، روحی هماهنگ و یکپارچه دمیده است.

روتختی سفید، کف پوش و دیواره‌های چوبی، و هم چوب کاری‌های تیره رنگ دیوار، در کنار زیبایی زایدالوصف، جذب انرژی و محو شدن در زیبای ساحل از فراز نورگیر را به امری لذت بخش تبدیل خواهد کرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی دیزاین اتاق‌خواب ویلایی مدرن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + = 12