نمایشگاه هنر ایران

طراحی سربرگ یکی از شاخه های گرافیک

نمایشگاه هنر ایران: طراحی سربرگ یکی از شاخه های گرافیک

سربرگ چیست (letter head) :عموما برای نگارش نامه های رسمی استفاده می شود و دلیل استفاده از سربرگ مخصوص اعتبار بخشی به تمامی مکاتبات می باشد و سربرگ به عنوان بخشی از هویت یا سازمان ما می باشد . و عموما دارای اطلاعاتی نظیر لوگو، تاریخ ، شماره نامه ، پیوست شماره تماس ، شماره فکس، آدرس و … می باشد که همین اطلاعات و نوع طراحی این سربرگ را برای هر سازمان یا شرکتی مخصوص می کند و مسلما باید به طراحی این نوع از اوراق رسمی خود اهمیت ویژه ای قرار دهیم زیرا نشان اعتبار ما در سایر شرکت ها و سازمان ها می باشد.

کاربرد سربرگ
کاربرد : عموما نامه های صادره به تمامی ادارت ، سازمان ها ، شرکت ها دارای سربرگ می باشد و به عنوان مثال تمامی نامه ها ، قرار دادها، پیش فاکتور ها شرکت با سربرگ شرکت ارائه می شود که 100 درصد مورد قبول طرفین می باشند و اینکه سایرین ما را با اطلاعات مخصوص ما می شناسند و سربرگ اداری جزو اوراق اداری مهم ما می باشد.

اهمیت سربرگ :
نمایشگاه هنر ایران: سربرگها جزو اوراق رسمی مهم و ست اداری یک شرکت است و باید در حفظ و نگهداری آن تمام تلاشمان را کنیم که به دست افراد سود جو نرسد. اهمیت سربرگ به این خاطر بالا می رود که حاوی لوگو ، و کلیه اطلاعات ارتباطی مثل شماره تماس ، آدرس محل فعالیت و آدرس وب سایت و … می باشد که کلیه اطلاعات گفته شده مختص شرکت و سازمان ما هست که استفاده از این رویه به مکاتبات درون سازمان و برون سازمانی ما ارزش داده و قطعا در به عنوان یکی از راه های تاثیر گذار و ارزشمند سازمان ها می باشد. پس ما باید به اینم موضوع توجه کنیم .

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی سربرگ یکی از شاخه های گرافیک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + = 29