نمایشگاه هنر ایران

میز غذاخوری شیشه‌ای در دکوراسیون پذیرایی مینیمال

نمایشگاه هنر ایران: میز غذاخوری شیشه‌ای در دکوراسیون پذیرایی مینیمال

دکوراسیون پذیرایی و غذاخوری مدرن و مینیمال با رنگ سفید در فضایی با نورگیری روزانهٔ فوق العاده خوب , دارای میز غذاخوری شیشه‌ای و چراغ‌های استیل براق

رسوخ مدرنیته در دل لوازم و رنگبندی می‌تواند با در نظر گیری نکاتی چند،‌ بهره وری بالاتری را در دکوراسیون داخلی بدست دهد.

رنگ بندی سفید با بکارگیری میز غذاخوری با پهنای کم و طول زیاد، در کنار انعکاس نور از قفسه‌ها و میز شیشه‌ای توانسته است در کنار کمک به هدایت منبع نور طبیعی وارده از نورگیر، عمق محیط را در کنار نورپردازی‌های موضعی صورت پذیرفته از سوی چراغ‌های آویز، افزایش داده و لذت صرف غذا در این اتاق غذاخوری را دوچندان نماید.

برای دست یابی به چشم اندازی مدرن در دکوراسیون داخلی باید از عناصر سنتی بپرهیزیم و وسایل و ادوات مدرن را جایگزین آن‌ها نماییم. بدین طریق فضای ما به سبک مدرن و با لوازم مدرن دکور شده است.

نمایشگاه هنر ایران: با اینکه می‌دانیم نور طبیعی لطیف و پویاست و نور مصنوعی هرگز درخشندگی و زیبایی نور طبییعی را نخواهد داشت , با این حال برای نورپردازی مصنوعی داخل فضا می‌توانیم سراغ ایده‌ها و طرح‌های گوناگون رفته و از مدل چراغ‌های ساده و مینیمال و یا تجملی متناسب با سبک مدرن برای دکوراسیون داخلی استفاده کرد .

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا میز غذاخوری شیشه‌ای در دکوراسیون پذیرایی مینیمال را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 6 =