نمایشگاه هنر ایران

میز و صندلی چوبی تیره رنگ در دکوراسیون غذاخوری مدرن

نمایشگاه هنر ایران: میز و صندلی چوبی تیره رنگ در دکوراسیون غذاخوری مدرن

استفاده از رنگ مشکی در نظام بندی رنگ و ادوات حاضر در دکوراسیون داخلی در کنار راحتی ارائه و هماهنگی، همواره می‌تواند چشم میهمانان و کاربران فضا را به خود معطوف کند.

این رنگ در کنار دلفریبی همیشگی می‌تواند با غالب رنگ‌ها و تزیینات هماهنگی زیبایی را برقرار ساخته و محیطی چشم نواز در دکوراسیون فراهم آورد.

در نظرگیری مرزهای محیطی جهت برقراری نظم در دکوراسیون چون فرش ایرانی در دکوراسیون اتاق غذاخوری پیش رو، توانسته است در کنار زیبایی منابع نور مصنوعی با رنگ بندی زیبای لیمویی، تشخص را برای دکوراسیون به ارمغان آورد.

اتاق غذاخوری و یا بخش غذاخوری منزل مسکونی , فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن اعضای خانواده در ساعات صرف غذا در منزل را فراهم می‌آورد , به همین خاطر در طراحی دکوراسیون این بخش از خانه باید سلایق و روحیات افراد مختلف خانواده را در نظر گرفت .

نمایشگاه هنر ایران: در واقع می‌توان گفت این فضای خانه به دلیل قرار گرفتن در دستهٔ فضاهای عمومی خانه ( فضاهایی که کاربرد آن‌ها برای تمام اعضای خانواده و میهمانان می‌باشد ) از حالات شخصی و فردی خارج شده و نیازمند کلی نگری و درنظر قرار دادن حس و حالی است که تک تک اعضای خانواده با قرار گیری در این فضا به دست می‌آورند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا میز و صندلی چوبی تیره رنگ در دکوراسیون غذاخوری مدرن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =