نمایشگاه هنر ایران

نقش شلف و قفسه در دکوراسیون اتاق کودکان

نمایشگاه هنر ایران: نقش شلف و قفسه در دکوراسیون اتاق کودکان

شلف ها و قفسه ها همیشه یکی از بهترین راه ها برای افزودن رنگ های درخشان، الگوهای زیبا و همچنین بافت های متعدد به دکوراسیون اتاق محسوب می شوند. شلف اتاق کودک نیز در زمره همین وسایل قرار می گیرد و برای اتاقی که نیازمند است شاد و پرانرژی باشد بنظر وسیله ای ضروری بنظر می رسد. از آنجایی که این شلف ها فضای بسیار کمی اشغال می کنند برای اتاق های کوچک نیز مناسب هستند و از بهم ریختگی سریع فضاهای تنگ جلوگیری می کنند. مهم نیست که اتاق برای پسران باشد یا دختران، فضایی برای بازی باشد یا مطالعه، باز هم با انتخاب های بسیار متعددی برای اضافه کردن رنگ های روشن و جذاب با استفاده از شلف و قفسه ها روبرو خواهید شد بدون اینکه حتی ذره ای از دیدن این طرح های متعدد دلزده شوید.

یکی از بهترین و دلنشین ترین طراحی های داخلی خانه چیدمان و تزئین اتاق کودک است.تلاش برای اینکه برای فرزند خود یک فضای شاد و زیبا را فراهم کنیدو با شادی او شاد شوید تحسین بر انگیز است. استفاده از شلف ها قفسه های زیبا استفاه از رنگ های شاد و دقت کردن به نور اتاق زیبایی خاصی به اتاق میبخشد.برای طراحی یک اتاق برای فرزند خود باید به جنسیت و سن کودک نیز توجه کنید اتاق های  دختر با پسر کاملا متفاوت است. استفاده از شلف ها و قفسه های زیبا باعث تزئین بهتر دیوار اتاق و همچنین مرتب بودن اتاق میشود.رنگبندی اتاق تاثیر بسیار زیادی در روحیه ی کودک دارد اگر از رنگ آبی برای دکوراسیون اتاق کودک استفاده کنیدباعث میشود کودکتان آرام باشد و اگر از رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی استفاده کنید باعث تحرک بیشتر کودکتان میشود.

نمایشگاه هنر ایران: شلف ها در همه جای خانه مفید هستند و کاربرد های مختلفی با توجه به مکان مورد نظر دارند در اتاق کودک استفاده از شلف ها در دکوراسیون اتاق کودک یکی از عنصر های اصلی اتاق و از الزامات آن است زیرا شلف ها علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به اتاق میبخشند باعث میشود تا همه ی وسایل های کودکتان را روی شلف و قفسه ها قرار دهید

دکوراسیون اتاق کودک با فضای نورگیر اندک و قفسه و کمدی که برای وسایل غیر ضروری در ارتفاع زیاد نصب شده است، تخت خواب بزرگ،‌ نور گیر محدود و رنگ پردازی آرامش بخش برای القای حداکثری راحتی و با تکیه بر رنگ بنفش، موجب شده تا این طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک، محیطی آرام را جهت استراحت و آسودگی کودک به ارمغان آورد.

جهت استفادهٔ حداکثری از فضا و استفاده از فضای اتاق خواب کودک جهت قراردادن سایر ادوات موجود در دکوراسیون منزل، قفسه‌ها و کمد در ارتفاع زیاد نصب شده است و این جای گذاری به نحوی صورت پذیرفته که در کنار عدم درسترسی مستقیم کودک بدان،‌در یکپارچگی کامل با کلیت دکوراسیون عرضه شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نقش شلف و قفسه در دکوراسیون اتاق کودکان را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 72 = 80