نمایشگاه هنر ایران

نقش مبلمان در دکوراسیون اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: نقش مبلمان در دکوراسیون اتاق کودک

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودکان اهمیت خیلی زیادی برای والدین آن ها دارد زیرا فرزندان آن ها وقت زیادی از روز خود را در آن می گذرانند که تاثیر خیلی زیادی در روحیه آنها و خلقیات آنها خواهد داشت، پس بهتر است که طراحی اتاق فرزندان شما طوری باشد که  اتاق فرزندتان با سن و روحیات آنها تناسب داشته باشد تا از قرار گرفتن در آن اتاق احساس امنیت و آرامش و شادابی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم که با قوانین دکوراسیون داخلی اتاق کودک آشنا باشید و برای فرزند خود این وقت و انرژی را بگذارید تا نتیجه آن را در شخصیت او مشاهده کنید زیرا بچه هایی که در محیط های آرام و سالم و با انرژی مثبت بزرگ می‌شوند معمولا بچه های آرام تر و خلاق تر و باهوش تری هستند.

نمایشگاه هنر ایران: اندازه مبلمان اتاق مانند: میز، صندلی، کمدها و نیز ارتفاع مناسب دستگیره درها و… ضروری است تا به سادگی بتوانند از فضاها و وسایل مربوط به خود استفاده کنند.

فضای اتاق کودکان می‌بایستی , رنگارنگ , جذاب , شلوغ ولی در عین حال منظم، آرامش بخش و بی خطر باشد. به همین دلیل طراح اینگونه فضاها باید شناخت خوبی از روحیات کودکان داشته باشد تا بتواند فضایی ایده آل فراهم سازد.کودکان معمولآ دوست دارند در مورد طراحی و چیدمان اتاقشان, اظهارنظر کنند. این اظهارنظر اساس طراحی خواهد بود که تصور کودکانه , اشکال معماری و شاخص مخصوص به خود را بر می‌انگیزد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در طراحی اینگونه فضاها مدنظر داشت، رشد و تغییر بسیار سریع کودکان و نیازهایشان است. از این رو رنگ، مبلمان اتاق و کف اتاق باید به گونه‌ای انتخاب شود که تا ورود به مدرسه مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نقش مبلمان در دکوراسیون اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 67 = 77