نمایشگاه هنر ایران

نورپردازی در طراحی دکوراسیون اتاق های کنفرانس

نمایشگاه هنر ایران: نورپردازی در طراحی دکوراسیون اتاق های کنفرانس

طراحی اتاق کنفرانس بعد از اتاق مدیریت یکی از چالش های سخت اما لذت بخش در طراحی مبلمان اداری است. اما با نکات مهمی که در این مطلب گفته خواهد شد، می توانید به تنهایی اتاق کنفرانس رویایی خود را طراحی و دکوراسیون کنید. یا اگر قصد دارید که انجام این کار را و طراحی کل محیط اداری خود را به متخصصان این حوزه بسپارید، با داشتن دانش کافی در این حوزه می توانید نتیجه با کیفیت تری داشته باشید.

اتاق کنفرانس مکانی است که به منظور برگزاری انواع جلسات مهم اداری، کنفرانس ها و گفت و گو های مهم، دیدارها و ملاقات ها با مشتریان و … طراحی شده است.

شرکت های بزرگتر حتما اتاق بزرگ و ویژه ای را به عنوان اتاق کنفراس در نظر می گیرند که طراحی آن چالش برانگیز تر است، شرکت ها و مجموعه های کوچک تر نیز اغلب بخشی از اتاق مدیریت را به این امر اختصاص می دهند و یا با استفاده از پارتیشن های اداری فضای محدودتری را به عنوان اتاق جلسات در نظر میگیرند.

در هر دو صورت طراحی اتاق کنفرانس برای هر محیط اداری اهمیت ویژه ای دارد.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس کوچک با نورگیری بالا، رنگ سفید و بنفش هارمونی زیبایی به اتاق کنفرانس داده می دهد.

رنگ سفید القا کننده اعتماد به نفس است و رنگ بنفش به تحریک تخیل می‌پردازد.

در انتخاب رنگ بنفش به عنوان رنگ صندلی‌ها از نوعی ابتکار برای محیط استفاده می شود از سوی دیگر نوع صندلی‌ها برای اتاق کنفرانس به درایت طراح اشاره دارد که در ملاقات‌های طولانی از خستگی ناشی از نشستن و عدم تحرک می‌کاهد.

در نورپردازی نیز استفاده از نور طبیعی از مسائلی است که به خوبی مانع از یکنواختی محیط داخلی اتاق شده است.

استفاده از رنگ قهوه ای نیز در کف پوش به دلیل ترکیب پذیری بالای و ایجاد هارمونی بیشتر این رنگ با رنگ‌های دیگر است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نورپردازی در طراحی دکوراسیون اتاق های کنفرانس را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + = 11