نمایشگاه هنر ایران

نکته هایی درمورد دکوراسیون کلاسیک پذیرایی یا غذاخوری

نمایشگاه هنر ایران: نکته هایی درمورد دکوراسیون کلاسیک پذیرایی یا غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری لوکس و کلاسیک با مبلمان , پرده‌ها و دیوارهایی که رنگ گرم آن‌ها محیطی گرم و تجملی را رقم زده است

رنگ تیره بویژه وقتی که بر روی چوب و در ادوات مختلف پدیدار شود، می‌تواند حسی کلاسیک را در فضای دکوراسیون داخلی حکمفرما کند.

همانطور که پیداست، فرش ایرانی با ایجاد مرز میان میزغذاخوری در کانون طراحی، آن را به نقطهٔ اصلی و متمایز از سایر ادوات حاضر بدل کرده و در کنار این، موجودیت اش بر تجملی نمودن دکوراسیون این بخش دامن زده است. رنگ گرم دیوارها نیز در کنار طراحی و نقش‌های کلاسیک منقوش بر چوب استفاده شده در مبلمان و قفسه، توانسته در کنار دمیدن در روح کلاسیک دکوراسیون، آن را بیش از پیش تجملی و شاهانه جلوه دهد.

در صورت موجود بودن فضای کافی و هم ادوات و اسباب مورد نیاز، طراحی دکوراسیون داخلی مجلل، خواه کلاسیک باشد و خواه مدرن، باب میل هر شخص خواهد بود.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق غذاخوری نیز با تکیه بر ادوات اصلی حاضر در فضای کاربری و بویژه میز غذاخوری، از این قاعده مستثنی نخواهد بود و می‌تواند با پیروی از نکاتی چند، فضایی مناسب را برای پذیرایی و میهمانی‌های ویژه و مجلل پدید آورد.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نکته هایی درمورد دکوراسیون کلاسیک پذیرایی یا غذاخوری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =