نمایشگاه هنر ایران

ویژگی های یک میز اداری مناسب و خوب

نمایشگاه هنر ایران: ویژگی های یک میز اداری مناسب و خوب

انتخاب صحیح میز اداری برای شرکتتان به نوعی تضمین آرامش، زیبایی و کارایی مبلمان اداری می‌باشد پس شایسته است در انتخاب میز‌های اداری شرکتتان وسواس بیشتری بکار برید چرا که سطح و کلاس بندی شرکت شما و همچنین بهره وری کارمندانتان بصورت مستقیم با میز‌های اداری و میز‌های کارمندی مرتبط است برای انتخاب صحیح میز اداری ابتدا به رنگ دکوراسیون، استاندارد ابعادی میز اداری، قیمت و مدل میز اداری و متریال استفاده شده در تولید میز‌های اداری توجه کافی نمایید.
بدون شک مهمترین آیتم مبلمان و دکوراسیون اداری هر شرکت و سازمان میز‌های اداری ،میز کارمندی، میز کنفرانس و میز مدیریت می‌باشد. میز اداری و میز کارمندی باید با رعایت اصول ارگونومی طراحی و تولید شود.

نکاتی درباره انتخاب میز اداری
نمایشگاه هنر ایران: درمقوله دکوراسیون اداری میبایست به برخی نکته‌های اساسی و مهم توجه نمود تا محیط کاری شرکت، اداره و … به یک مرز بندی خوب و مناسب برسد. دراین مقاله به معرفی و توضیح روشهایی برای انتخاب یک میز کارمندی مناسب و دکوراسیون اداری میپردازیم. امید به اینکه مقاله زیر کمکی در امر چینش و طراحی دکوراسیون اداری و میز کارمندی برای شما باشد.

تعیین مرز بندی میان کارمند ها
مهمترین نکته درانتخاب میز اداری مناسب، تعیین مرز بندی میان کارمند‌ها می‌باشد. در دکوراسیون اداری باید به یک سری نکات مهم و کلیدی توجه کرد تا فضای کاری در شرکت , اداره و … دارای مرز بندی مناسب و قابل کنترل باشد.
میز اداری میبایست بگونه‌ای قرار بگیرد که اشخاص مافوق براحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کنند لذا میز اداری میبایست بگونه‌ای قرار گیرد که مدیریت به تمام میز‌های اداری احاطه کامل داشته باشد.

نوع میز اداری
نکته بعدی نوع میز اداری است، در دکوراسیون اداری قرار نیست بزودی تغییر دکوراسیون داشته باشید لذا بهتر آن است که میز اداری مورد نظر از جنسی مرغوب و با دوام ساخته شده باشد.
میزی را انتخاب کنید که موس بسادگی روی آن قرار بگیرد تا برای هر کامپیوتر نیازی به قرار دادن پد موس نباشد. برای انتخاب میز اداری مناسب بهتر است پیش بینی درستی از وسائلی که کارمندتان قرار است استفاده کند داشته باشید چراکه برای هر پست و کار، فضایه متفاوتی نیاز است و میبایست میز خاص آن فعالیت را انتخاب کنید. برای جلوگیری از دردهای پشت و کمر ارتفاع میز کار بسیار مهم است. سطح روی میز باید در حدود ارتفاع آرنج به هنگام

نشستن صاف باشد
نمایشگاه هنر ایران: چنانچه قصد شما بر این است که از ارباب رجوع در دفترتان پذیرایی شود، مناسب‌تر است که میز اداری را بگونه‌ای قرار دهید که قسمت جلوی میز در دید مستقیم میهمان باشد وبه قسمت پشت میز دید نداشته باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا ویژگی های یک میز اداری مناسب و خوب را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =