نمایشگاه هنر ایران

پرده اتاق‌نشیمن را از آن رو به این رو می کند!

نمایشگاه هنر ایران: پرده اتاق‌نشیمن را از آن رو به این رو می کند!

پرده یکی از ضروری ترین وسایل در سالن پذیرایی محسوب می شود که علاوه بر این که کاربردی است می تواند فضای سالن پذیرایی را به بهترین نحو تزیین نماید از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل پرده پذیرایی حساسیت لازم را به خرج دهید.

در اغلب فضاهای منزل پنجره ای وجود دارد که بهتر است به کمک پرده ای مناسب پوشیده شوند. پرده هایی که برای اتاق های مختلف منزل انتخاب می شوند باید با یکدیگر متفاوت باشند به عنوان مثال پرده سالن پذیرایی بهتر است مجلل و شیک باشد و از پرده های ساده و معمولی می توانید برای فضای اتاق خواب و آشپزخانه استفاده نمایید.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون داخلی لوکس و کلاسیک اتاق نشیمن با پرده‌های زیبا و خاص، عنوان لوکس در طراحی دکوراسیون داخلی هر بخش، هر کسی را مجاب خواهد کرد که با نگاهی ظریف‌تر و ویژه، دربارهٔ آن فکر کند و سخن بگوید.

در این جا و در انبوه نور ورودی، سعی بر این بوده که با بهره گیری از رنگ‌های تیره‌تر در طراحی داخلی از هجوم تودهٔ نور کاسته شود و فضایی آرام را برای حاضرین در این اتاق به ارمغان آورد.

بواسطهٔ این نورگیر وسیع، پرده‌ها نیز از چگالی بالایی برخوردار هستند؛ پس چه بهتر و هم چه خاص‌تر که در طرح بندی آن‌ها نیز از مواد و نظام طراحی بهره گرفته شود که آن را به معنای واقعی لوکس نمایش دهد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا پرده اتاق‌نشیمن را از آن رو به این رو می کند! را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 16 = 21