نمایشگاه هنر ایران

چگونه حمامی لاکچری داشته باشیم؟

نمایشگاه هنر ایران: چگونه حمامی لاکچری داشته باشیم؟

لازمه داشتن حمام با دکوراسیونی زیبا و رویایی استفاده از وسایل گرانقیمت و مجلل نیست و شما می توانید برای داشتن دکوراسیونی رویایی در حمام منزل خود از طراحی زیبا و کاربردی استفاده نمایید.
دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی لوکس دارای نورپردازی با المان‌های تجملی، در این سبک طراحی محیط حمام بیشتر کار توسط کاشی‌کاری و بنایی صورت می‌گیرد و بعد از انجام تغییر دادن این سبک راحت نخواهد بود.

همانطور که ملاحظه می‌کنید از وان حمام به شکل گرد استفاده شده و با سنگ سیاه دودی مسیر پلکانی برای ورود در وان ایجاد شده، از دیگر ویژگی‌های محیط می‌توان به دیوارهای خاکستری رنگ اشاره نمود.

نمایشگاه هنر ایران: سرویس‌های بهداشتی منازل مسکونی یعنی حمام و دست شویی , جزء فضاهایی از منزل هستند که بیش‌ترین تماس را با آب دارند که در اصطلاح معماری به این فضاها, فضای تر( خیس ) گفته می‌شود.

به همین خاطر است که در طراحی و دکور این فضاها , استفاده از عایق‌های رطوبتی برای دیوارها و کف , نوع و جنس کف پوش‌ها و دیوارپوش‌ها ونحوهٔ جداسازی این فضاهای‌تر از فضاهای خشک خانه بسیار اهمیت دارد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چگونه حمامی لاکچری داشته باشیم؟ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 8 =