نمایشگاه هنر ایران

چگونگی طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس شرکت اپل

نمایشگاه هنر ایران: چگونگی طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس شرکت اپل

با افزایش همکاری در اداره‌های مختلف، باید در مورد طراحی اتاق کنفرانس تجدید نظر کنیم؛ و راه‌حل‌های جایگزین معرفی کنیم. بعد از انتشار خبری که در آن کارکنان Apple تهدید کرده بودند که به جای کار کردن در Apple Park ترجیح می‌دهند استعفا دهند. می‌توانیم به این نتیجه برسیم که فضای باز اداری دیگر چندان کارساز نیست. اما یکی از چیزهایی که نمی‌شود از فضای کار مدرن حذف کرد مسئله همکاری و تعامل است.

در واقع همین ضرورت همکاری و خلاقیت مشترک چیزی بود که شرکت‌ها را از سمت کابین‌های اداری به سوی فضای باز سوق داد. انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند؛ و ما باید اغلب همدیگر را ببینیم؛ تبادل نظر کنیم و همچنین با همدیگر تصمیم بگیریم تا بتوانیم بهترین کار را برای همه انجام دهیم.

قبلا اتاق کنفرانس و میز کنفرانس معمولا تنها برای جلسات صبح دوشنبه به کار می‌رفتند؛ اما امروزه از آنجا که میزان کنفرانس برای جلسات، تفکر جمعی، هکاتون‌ها، کنفرانس‌های ویدیویی، بحث‌های گروهی از راه دور و غیره به سرعت در حال افزایش است. جدول زمانی اتاق کنفرانس همیشه به هم می‌ریزد و این اتاق‌ها دیگر نمی‌توانند پاسخگوی همه باشند.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس شرکت اپل، دکوراسیون اتاق کنفرانس افسانه‌ای apple از طراحی‌های بسیار زیبا و در خور تحسین است.

استفاده از رنگ سفید در دیوار‌ها و سقف‌ها یکی از روش‌ها است که در بزرگتر و روشن‌تر نشان دادن فضا استفاده می‌شود.

استفاده اندکی از رنگ متضاد سیاه دراین طراحی دکوراسیون از خلاقیت‌های است که برای گرمتر نشان دادن محیط استفاده شده است.

رنگ سیاه به عنوان یک رنگ خنثی سبب جذابیت بیشتر این اتاق کنفرانس شده است.

استفاده از میز شیشه‌ای از انتخابات شایسته است که برای اتاق کنفرانس صورت گرفته است و سبب ایجاد یک ترکیب بی نظیر با دیوار‌ها و کف و سقف درکنار نور پردازی ملایم شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چگونگی طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس شرکت اپل را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =