نمایشگاه هنر ایران

چیدمان اتاق‌نشیمن با نورگیر و مشکل کمبود فضا

نمایشگاه هنر ایران: چیدمان اتاق‌نشیمن با نورگیر و مشکل کمبود فضا

چیدمان پذیرایی مستطیل شکل شرایط و قوانین مربوط به خودش را دارد که در صورت رعایت و عمل به آنها نتیجه ای مناسب و مطلوب حاصل خواهد شد. در ادامه پست پیشین راجب به چیدمان پذیرایی ال شکل، به نوع دیگری از چیدمان پذیرایی می رسیم که در بیشتر خانه ها و آپارتمان های امروزی مرسوم است.

شاید یکی از مهمترین دلایل استفاده فراوان از چیدمان پذیرایی مستطیل کمبود فضا، علاقه صاحبخانه به چنین چیدمانی و مواردی از این دست باشد. امروزه در اکثر منازل می توان این نوع چیدمان و دکوراسیون وسایل منزل را مشاهده نمود که در ابعاد و اندازه های مختلف اجرا شده است. البته طراحی و نوعی معماری ساختمان نیز در انتخاب چیدمان مستطیل شکل پذیرایی بی تاثیر نیست و در اغلب موارد این موضوع یکی از مهمترین مسائلی ست که صاحبخانه را به سمت استفاده از چنین چیدمانی سوق می دهد.

نمایشگاه هنر ایران: بعضی پذیرایی ها به قدری باریک و دراز هستند که وقتی وارد آنها می شوید، یاد مسیر باریک و طویل سالن بولینگ می افتید که در انتها هدف های برای زدن چیده شده اند! بعضی دیگر هم بقدری بد چیده شده اند که حس بودن در یک تونل زیرگذر را در ذهن تداعی می کنند!  اگر پذیرایی خانه شما هم چنین است، توصیه های آورده شده در این پست می تواند راهکار و ایده های مناسبی برای دیزاین شیک و کاربردی اتاق پذیرایی را پیش رویتان قرار بدهد.

چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن با نورگیرو پارکت چوبی، استفاده از مبلمان مدرن چرم در کنار نمای همیشگی از شهری مدرن، لزوم طراحی مدرن دکوراسیون داخلی را بیش از پیش مشهود می‌کند.

استفاده از مبلمانی با رنگبندی با رگه‌های زرد توانسته است بر رنگ‌های دیگر موجود، گرما بیافزاید.

وجود پارکت با رنگبندی تیره نیز در کنار کاهش تیزی تودهٔ نور موجود، موجب هماهنگی رنگ‌ها و هم بازتاب بیش از حد نور شده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چیدمان اتاق‌نشیمن با نورگیر و مشکل کمبود فضا را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 2 =