نمایشگاه هنر ایران

چیدمان دکور اتاق‌نشیمن کلاسیک و شیک

نمایشگاه هنر ایران: چیدمان دکور اتاق‌نشیمن کلاسیک و شیک

سبک کلاسیک و سنتی به یک دلیل ساده، که همان زیبایی همه پسند و همیشگی آن است، سال های زیادی مورد استفاده قرار گرفته است. اشکال برازنده، پارچه های لطیف و نظم قابل پیش بینی و جذاب باعث می شود تا سبک کلاسیک همیشه مورد استقبال قرار گیرد. گرچه ممکن است روند و روش دکوراسیون تغییر کند، اما سبک اتاق نشیمن کلاسیک همیشه متداول و زیباست.

یکی از مشخصه های سبک کلاسیک، تقارن است. هرچند که دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک تقارن آینه ای ندارد، اما از نظر مبلمان و معماری معمولاً بسیار متعادل طراحی می شود. در این نشیمن که طراح داخلی کامرون موبلی (Cameron Mobley) طراحی اش کرده، اگرچه صندلی های دسته دار کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند اما از نظر وزن دیداری یکسان هستند و یکدیگر را متعادل و تقارن فضا را حفظ می کنند.

یک شومینه سنگی با ابعاد بزرگ نقطه اوج یک اتاق نشیمن راحت و تزئین شده کلاسیک است. از آنجایی که دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک بر پایه تعادل و تقارن متکی است، داشتن چنین نقطه کانونی منحصر به فردی که منجر به چیدمان مبلمان متقارن در اطراف آن می شود. بسیار ایده آل است. کیم رگاس (Kim Regas) به عنوان طراح از رنگ های خنثی، منسوجات لطیف و مبلمان مهمان برای ایجاد ظرافت و حس آرامش استفاده کرده است.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون داخلی کلاسیک اتاق نشیمن در فضای کوچک دارای قفسه‌های چوبی، تداعی نمودن طراحی کلاسیک در فضایی کوچک را می‌توان با جای گذاری صحیح وسایل در کنار استفاده به جا از ادوات متناسب با آن تجربه نمود.

همانگونه که در طراحی اتاق نشیمن پیش رو پیداست، جای گذاری به جا و منظم وسایل خانه از جمله تلویزیون توانسته است این کمبود فضا را پوشش داده و در کنار مبلمان کلاسیک موجود، طراحی دکوراسیون مورد نظر را پدیدار سازد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چیدمان دکور اتاق‌نشیمن کلاسیک و شیک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 1 =