نمایشگاه هنر ایران

چیدمان میزها در دکوراسیون اتاق‌های مختلف چگونه باید باشد؟

نمایشگاه هنر ایران: چیدمان میزها در دکوراسیون اتاق‌های مختلف چگونه باید باشد؟

اگر می‌خواهید نمای منزلتان زیبا و چشمنواز به نظر رسد، بهتر است از نکات ریز و کوچک غافل نشوید.
شاید هیچگاه ما به گلدانی که روی میز قرار میدهیم دقت نکنیم اما مطمئن باشید شخصی که وارد خانه می‌شود، بویژه برای اولین بار، جزئیات زیادی را می‌بیند و این نکات کوچک هم در نظرش با اهمیت جلوه می‌کند.

میز جلو مبلی
میز جلو مبلی هم انواع و اقسام مختلف دارد اگر میز شما دارای طبقه باشد بهتر است در طبقه پایین آن کارد و چنگال، دستمال کاغذی و اگر خانواده پر رفت و آمدی هستنید تعدادی پیش دستی برای پذیرایی بگذارید. اما روی میز باید کاملا تمیز باشد و از قرار دادن تعداد زیادی ظرف و یا گلدان برای تزیین بر روی میز خود داری کنید. برای تزیین میزهای جلو مبل فقط از یک گلدان که چندان هم بزرگ نباشد یا یک ظرف در اندازه متوسط استفاده کنید.

میز تلفن
از وقتی پای تلفن بیسیم به خانه‌های ما باز شد، میزهای تلفن جای هر وسیله‌ای شد به جز تلفن. به همین دلیل کم کم کاربرد این میزها از یاد رفت و در خیلی از خانه‌ها این میزها نه تنها جایی برای نظم بیشتر نیستند بلکه به بی نظمی و ریخت و پاش خانه هم نیز کمک می‌کند. پس خوب است دقت داشته باشید نظم وسایلی مانند میز تلفن هم بسیار مهم است و هم به زیبایی دکوراسیون خانه کمک می‌کند. قرار دادن تعدادی کاغذ در اندازه‌های مختلف به همراه چند خودکار و تعدادی دفترچه تلفن و انواع مجله ظاهر نامناسبی به گوشه اتاق یا سالن پذیرایی شما می‌دهد.
برای نظم و انضباط میز تلفن بهتر است اگرمیز کشو دار است از کشوی آن برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده کنید. در غیر این صورت فقط یک دفتر یا یک دسته کاغذ با یک خودکار روی میز قرار دهید. مجله‌ها را هم در کتابخانه یا جای دیگر قرار دهید.

نمایشگاه هنر ایران:

میز نهارخوری
بسیاری از خانواده‌های ایرانی فقط زمانی که مهمان دارند از میز ناهار خوری استفاده می‌کنند و به همین دلیل به چیدمان میز ناهار خوری کمتر اهمیت می‌دهند. فراموش نکنید حتی اگر از این میز استفاده نمی‌شود هم می‌توانید به کمک آن خانه خود را زیباتر کنید. شاید یک رومیزی نه چندان بزرگ که تمام سطح میز را نپوشاند به همراه 2 عدد شمعدان برای میز ناهار خوری گزینه مناسبی باشد که بتواند فضای زیبایی برای هال یا سالن پذیرایی شما ایجاد کند.

میز آشپزخانه
میزهای آشپزخانه، کوچک یا بزرگ، بیشتر به کابینت‌هایی شباهت دارد که وسایل اضافی را روی آن‌ها قرار میدهیم و با همین کار به ظاهر ساده نظم و ظاهر آشپزخانه خود را به هم می‌زنیم. برای جلوگیری از این وضعیت بهتر است میز آشپزخانه هم مثل سایر میزها تمیز و مرتب باشد و برای تزیین آن فقط از وسایل بسیار کوچکی استفاده شود. برای مثال نمکدان‌های تزیینی و یا ظروف مخصوص دستمال سفره می‌تواند گزینه مناسبی برای تزیین میز آشپزخانه باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چیدمان میزها در دکوراسیون اتاق‌های مختلف چگونه باید باشد؟ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

36 + = 37