چیدمان یک اتاق‌خواب ساده

دکوراسیون

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ 390 بازدید
نمایشگاه هنر ایران

چیدمان یک اتاق‌خواب ساده

نمایشگاه هنر ایران: چیدمان یک اتاق‌خواب ساده

اصلی ترین قسمت خانه شما برای استراحت، اتاق خواب است. دکوراسیون اتاق خواب مدرن الزاما سرد و بی روح نیست و می تواند با ترفندهایی ساده و انتخاب های مناسب به شکل و فرم دلخواه شما دربیاید. در ابتدا باید آن را بیشتر به عنوان جایی مناسب برای استراحت شبانه ببینید و بعد هم به فکر کاربرد های دیگر باشید. زیبایی مدرن می تواند حتی با ترکیب ملحفه های لوکس و رنگارنگ به دست بیاید.

شما می توانید اتاق خواب خود را بنا به سلیقه و با وسایل مورد علاقه خود پر کنید تا در زمان استراحت بیشترین انرژی و آرامش را از فضای آن بگیرید. البته در طراحی و چیدمان اتاق باید نکات خاصی را بدانید و در نظر بگیرید تا فضای خود را بیش از حد شلوغ یا بهم ریخته نکنید. فراموش نکنید اتاق خواب خصوصی ترین قسمت خانه و پناهگاه آرامش و رفع خستگی شما است و باید به گونه ای طراحی شود که باعث یک نواختی و دل زدگی شما نشود.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق خواب ساده دو نفره با پرده‌های راه راه، اتاق خواب دکوراسیون شده توسط مبلمان بسیار ساده روح و زنده بودن فضا را بسیار تحت تاثیر قرار داده و استفاده از رنگ‌های خنثی مانند کرم که دارای موج آرام می‌باشد انرژی فضا را به صفر نزدیک می‌کند.
در چنین مواردی توصیه می‌شود از برخی عناصر و مبلمان دارای نکات شاخص استفاده شود که انرژی و روح فضا را کنترل نماید.

برای مثال در این فضای خواب استفاده از پرده با رنگ نسبتا شاد و بافت راه راه نکته شاخصی در این فضای ساده بوجود آورده است که حس یکنواختی را از آن می‌زداید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چیدمان یک اتاق‌خواب ساده را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 51 = 54