نمایشگاه هنر ایران

کف‌پوش شطرنجی تاثیر بسزایی در دکور حمام دارد

نمایشگاه هنر ایران: کف‌پوش شطرنجی تاثیر بسزایی در دکور حمام دارد

حمام های امروزی اغلب به دلیل محدودیت ها، کوچک و جمع جور هستند، طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی میتونه چالشی جذاب برای شما باشه، استفاده از رنگ های جسورانه و کاشی های چشم نواز میتونید تعادلی بین فضای کوچک و زیبایی برقرار کنید. بدون شک رنگ سیاه و سفید برای همه دکورها گزینه مناسب و شیکی هست،  استفاده از این رنگ ها افزایش کنتراست را به همراه دارد، بهره گیری از آینه در این سبک دکوراسیون هم میتونه توهم فضای بزرگ تر رو ایجاد کنه.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی به سبک مدرن با کف پوش شطرنجی و رنگ‌های متضاد، دکوراسیون سرویس بهداشتی مانند دیگر فضاهای مسکونی خانه دارای اهمیت است. امروزه در طراحی دکوراسیون و فضای کلی این بخش از خانه طراحان بیشتر به سبک مدرن و مینیمال روی آورده اند .

در این سبک طراحی از رنگ‌های سیاه و سفید و آبی بهره گرفته شده و با کفپوش شطرنجی دکوراسیون شبیه به یک محیط اکتیو گردیده است.

جذابیت , محسورکننده بودن و زیبایی سبک مدرن غیر قابل انکار است .آنچه که دکوراسیون سبک مدرن و مینیمال را از دیگر سبک‌ها متمایز می‌کند استفاده از فرم‌های خطی ایست که حسی جدی و خشک به فضا می‌دهند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا کف‌پوش شطرنجی تاثیر بسزایی در دکور حمام دارد را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 7 =