نمایشگاه هنر ایران

گوگل دکوراسیون اتاق کنفرانس خود را چگونه طراحی می کند؟

نمایشگاه هنر ایران: گوگل دکوراسیون اتاق کنفرانس خود را چگونه طراحی می کند؟

فضای اداری به آرامی در حال تبدیل شدن به یک محیط دوستانه است که در آن کارمندان می‌توانند راحت تر با هم همکاری داشته باشند. اما با وجود تحولات مختلف در طراحی محیط های کاری، اصول طراحی اتاق کنفرانس کمتر تغییر کرده است. اتاق کنفرانس مرکز فضای اداری است. در این مکان برنامه ریزی، تماس و بحث و گفتگو انجام می‌شود و افراد می‌توانند تصمیمات مهمی در مورد آینده شرکت بگیرند. همچنین جلسات آموزشی، رشد و تبادل ایده ها و برقراری معاملات جدید تجاری در این فضا صورت می‌گیرد.

داشتن ایده های طراحی داخلی برای اتاق های کنفرانس که نیاز های شرکت های مختلف را برآورده می‌کند، یک مزیت محسوب می‌شود.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس کمپانی گوگل با استفاده از بین بگ، طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس کمپانی گوگل Google با استفاده از بین بگ، از خلاق‌ترین طراحی‌ها در دفتر کار اتاق کنفرانس گوگل است که اگر چه خیلی صمیمی است اما به همان اندازه نیز رسمی است.

وجود شیشه‌های سراسری و نور طبیعی سبب شده است که علی رغم آن که اتاق چندان بزرگ نیست اما بسیار شیک و ساده و دلباز دیده شود.

استفاده از بین بگ BEAN BAG به عنوان مبلمان از نو آوری‌های دلچسبی است که دکوراسیون این اتاق کنفرانس را منحصر به فرد کرده است.

رنگ زردی که برای گلدان در این اتاق کنفرانس استفاده شده است به این محیط دوستانه جنب وجوش و هیجان داده است آن چه که بیشتر از هر چیزی شایان توجه است ایجاد محیطی عاری از استرس و فشار می‌باشد که میزان تمرکز حاضرین را بر روی بحث و گفتگو با آرامش مطلق فراهم می‌کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا گوگل دکوراسیون اتاق کنفرانس خود را چگونه طراحی می کند؟ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 40 = 41