نمایشگاه هنر ایران

توصیف و شرح

نام اثر: قابلمه سنگی مدل چکشی _ دسته دار ( هرکاره)

ارگانیک ترین قابلمه برای پخت
قابل ارائه در ابعاد مختلف از دو نفره تا ۱۰ نفره
قابلمه ها به صورت یک تکه و  از تراشیدن سنگ تولید میشوند و فاقد هرگونه پوشش شیمیایی و غیر طبیعی بوده و به خاطر وجود آهن و منیزیم در این سنگ در صورت استفاده متوالی آهن و منیزیم در بدن تامین خواهد شد .
برای استفاده از دیگ سنگی ابتدا باید داخل و خارج دیگ را با روغن دنبه، جامد یا مایع چرب کرد. باید 48 ساعت در این وضعیت قرار بگیرد سپس، برای طبخ انواع آبگوشت، خورشت، غذای بدون گوشت، سوپ و آش آماده می شود. نکاتی که باید هنگام استفاده از دیگ سنگی رعایت کرد: دیگ سنگی را بدون آب روی آتش یا گاز نگذارید نباید در دیگ سنگی سرخ کردنی طبخ کرد از شعله ملایم و شعله پخش کن استفاده کنید.
به دلیل ویژگی خاص این ظرف، غذای در حال پخت آب خود را از دست نمی دهد و مواد غذایی و چربی نیز به دیواره این ظرف نمی چسبد و به همین دلیل شست وشوی آن بسیار آسان انجام می شود، همچنین ظاهر یک تکه ای این ظرف بسیار زیباست و به دلیل ساخته شدن آن از سنگ عمر زیادی نیز دارد و با گذشت زمان ظاهر خود را از دست نمی دهد .
غذا در دیگ های سنگی به آرامی پخته می شود و هیچ وقت نمی سوزد یا ته نمی گیرد به همین خاطر خواص غذا به بهترین شکل ممکن حفظ می شود .

به این اثر امتیاز بدهید

ثبت نظر یا درخواست شما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قابلمه سنگی مدل چکشی _ دسته دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 21 = 30