نمایشگاه هنر ایران

آنچه برای صادرات صنایع دستی، آثار هنری و به طور کلی تولیدات هنرهای تجسمی باید بدانیم!

طی سال های گذشته سایه تحریم ها هر روز بر این سرزمین سنگین تر شده و تلاش ها برای دستیابی به بازارهای بزرگ جهانی دست نیافتنی تر، اما امیدواریم که راهکارهای این مقاله در صادارت صنایع دستی و آثار هنرمندان عزیز راه گشا باشد.

نحوه صادرات آثار هنری و صنایع دستی در « نماشگاه هنر ایران » با همکاری هنرمندان و شناخت کامل بازار در کشورهای هدف بوده و لذا می توانید به راحتی در سامانه انگلیسی نمایشگاه هنر ایران آثار خود را به ثبت رسانید و متخصصان و مترجم های ما پاسخگوی تماس خواهند بود.

لطفا مراحل زیر را دنبال نمایید!

1- در صورت تمایل به ترجمه رایگان آثار خود توسط تیم پیشتیبانی نمایشگاه هنر ایران می توانید به «این فرم» مراجعه نموده و یا به آدرس [IranArt.org] جهت ثبت مستقیم آثار خود با ترجمه اقدام فرمایید.

2- پس از اطمینان تیم بازرگانی «نمایشگاه هنر ایران» از امکان تهیه محصول برای ارسال به کشور های هدف با قید ضرورت بسته بندی مناسب، امکان انتشار محصول شما فراهم می گردد.

3- اگر در مرحله بسته بندی، محصول شما دارای ایراداتی باشد، تیم مشاوره طراحی و بسته بندی «نمایشگاه هنر ایران» شما هنرمند گرامی را تا رسیدن به نتیجه مطلوب و انجام صادرات همراهی می کند. لطفا برای دریافت مشاوره به «این فرم» مراجعه نمایید.

در پایان باید گفت که نمایشگاه هنر ایران این امکان را فراهم آورده تا بتوانید اثر و محصول خود را از طریق سامانه IranArt.org ترجمه و به خارج از مرزها معرفی و صادر نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

ثبت نظر یا درخواست شما

  1. درود سلامت باشید
    لطفاً مرادرجهت فروش تابلوی پرتره اثر شادروان عباس کاتوزیان راهنمایی بفرمایید.کجا وچگونه میتونم تابلوهای اوریجینال را بفروش برسانم ؟
    باتشکر وقدر دانی از راهنماییتون

    1. سلام و احترام، برای فروش آثار با ذکر نام هنرمند لطفا به عنوان فروشنده یا هنرمند در سامانه ثبت نام کنید.
      با ذکر مشخصات تابلو به فروش مستقیم و بدون واسطه آن بپردازید.
      همکاران ما از ساعت ۸ تا ۲۰ با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۵۷۲۰ در خدمت شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 2 =