نمایشگاه هنر ایران

هنرمندان گرامی یا سایر فروشندگان می توانند در زمان ثبت اثر در «نمایشگاه هنر ایران» شیوه فروش و تعامل خود را با خریدار مشخص کنند.

شیوه های خرید و دریافت آثار هنری و طرح های گرافیکی ثبت شده در «نمایشگاه هنر ایران» متنوع است و به روش های زیر خلاصه می شوند.

رعایت نکات امنیتی در پرداخت ها و دریافت آثار همواره توصیه می شود.

خرید بدون واسطه + راهنمای تصویری

آثاری که امکان خرید بدون واسطه را دارند و هنرمند یا ثبت کننده اثر امکان تماس مستقیم را برای سفارش مشتری انتخاب کرده باشند به شیوه نمایش داده شده در عکس است.

در هنگام ورود به صفحه اثر یا محصول، مشتری می تواند از طریق دکمه اطلاعات تماس جهت سفارش محصول اقدام نماید. برای نمایش اطلاعات این دکمه، عضویت با شماره همراه الزامی است.

ارتباط مستقیم شما با هنرمند، نیازمند رعایت اصول اطمینان از اصالت کالا و خرید است و از واریز پیش پرداخت، قبل از رویت اثر فیزیکی و اطمینان از ارسال آن، جداً خودداری نمایید.

هنرمند یا فروشنده اثر، شیوه های ارسال را نیز در انتهای اطلاعات اثر و محصول درج نموده و به انتخاب فروشنده می تواند در استان یا شهر خاصی ارسال رایگان باشد یا از طریق پست شامل هزینه شود.

 

خرید طرح های دانلودی + راهنمای تصویری

به طول معمول عکس های با کیفیت، طرح های دیجیتالی، موسیقی، افکت صدا، صوت و مالتی مدیا قابلیت دانلود را بلافاصله بعد از خرید دارند.

هنرمندان یا فروشندگانی که در این حوزه به ثبت عکس و طرح می پردازند در صورتیکه فایل اصلی را متعهدانه بارگزاری کرده باشند، بعد از خرید امکان دانلود مستقیم توسط خریدار فراهم می شود.

اما «نمایشگاه هنر ایران» تنوع ارائه فایل را برای گرافیست ها و فعالان حوزه دیجیتال فراهم آورده است.

یعنی در مواردی که امکان دانلود مستقیم نباشد، شما می توانید از روش پرداخت «بدون واسطه» یا «پرداخت امن» برای دریافت فایل استفاده کنید.

پرداخت امن به «نمایشگاه هنر ایران»

در این روش خریدار مستقیما به هنرمند یا صاحب اثر مبلغی را پرداخت نمی کند و بصورت پرداخت امن و امانی به حساب «نمایشگاه هنر ایران» واریز می نماید.

پس از طی مراحل ارسال و پست اثر برای خریدار، در صورت عدم مشکل در کیفیت کالا و تطابق آن با مشخصات اعلام شده، مبلغ پس از کسر کارمزد، به حساب هنرمند یا فروشنده واریز می گردد.

در این روش در صورت نقص کالا یا عدم تطابق با اظهارات هنرمند، هزینه بسته بندی و بازگشت کالا بر عهده فروشنده یا هنرمند خواهد بود.

«نمایشگاه هنر ایران» امکان فروش آثار را فراهم می آورد.