نمایشگاه هنر ایران

دنباله روی از بزرگان هنر راه پیشرفت نیست!

نمایشگاه هنر ایران: دنباله روی از بزرگان هنر راه پیشرفت نیست!

نکته‌ای که لازم است همواره هنرمندان توجه داشته باشند این است که اساتید و بزرگان هنر قابل احترام هستند، اما دنباله رو آن‌ها نباشیم!!! خوب است که با آن‌ها مشورت کنیم و از تجربیاتشان استفاده کنیم اما باید راه موفقیت را خودمان کشف و انتخاب کنیم!

اگر میخواهیم به عنوان یک هنرمند خودمان را بشناسانیم راه‌های قبلی و هزاران بار رفته ما را به جایی که پیشینیان رسیده اند نخواهد رساند!!!

اگر بخواهیم به امید تائید بزرگان هنر بنشینیم شاید آن‌ها فرصت نکنند و یا نخواهند بیایند و ما را تائید کنند، شاید آن‌ها به ما به چشم رقیب نگاه کنند و یا اینکه از سبک هنر ما خوششان نیاید! اگر آن‌ها هم به امید و انتظار تائید دیگران نشسته بودند که امروز در این جایگاه نبودند!

نمایشگاه هنر ایران: هر هنرمند یک راه برای خود دارد که بعد از عبور او از آن راه، آن مسیر سوخته محسوب می‌شود بطوری که بعد از آن هر هنرمند دیگری که از آن مسیر عبور کند به شهرت اولین نفر اضافه خواهد کرد و خودش نامدار نخواهد شد، مگر اینکه راه و روش جدیدی برای خود انتخاب کند! هنر یعنی خلق نوآوری!

هنرمند باید از این مهم مطلع باشد که هنر هیچ شباهتی به تکرار راه‌های هزاران بار رفته شده ندارد و هنر هیچ محدودیتی ندارد! اگر محدود بود دیگر نامش هنر نیست!

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دنباله روی از بزرگان هنر راه پیشرفت نیست! را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

59 + = 69