هدیه مناسب برای یک هنرمند نقاش

هنر نقاشی

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ 1641 بازدید
نمایشگاه هنر ایران

هدیه مناسب برای یک هنرمند نقاش

نمایشگاه هنر ایران: هدیه مناسب برای یک هنرمند نقاش

1-بوم نقاشی

شاید با شنیدن کلمه ی بوم نقاشی غافلگیر شده اید.این را بدانید که بوم نقاشی یکی از ابزارهای مهم و کلیدی برای هر نقاش و حتی جزء بهترین کادو برای یک نقاش است.توجه داشته باشید که بوم نقاشی کاملا سفید به دوستتان هدیه ندهید و اگر طرح خاصی میتوانید بکشید و یا حتی با چاپ یک تصویر سیاه سفید بدون رنگ دوستتان را حسابی غافلگیر کنید.به شما پیشنهاد میکنیم با خرید یک بوم یک عدد یه پایه ی بوم هم خریداری کنید تا ارزش هدیه ی خود را چندین برابر کنید.

2-رنگ‌‌های جدید برای نقاشی

یکی دغدغه های هر نقاش‌، ترکیب و درآوردن یک رنگ جدید و یا حتی خرید رنگ های جدید است! شما می توانید به فروشگاه های مربوط به ابزار آلات نقاشی بروید و چند رنگ جدید به عنوان هدیه برای دوستتان بخرید و خواهید دید که دوستتان چقدر زیاد خوشحال میشود.برای خرید رنگ سعی کنید رنگ اکرلیک یا رنگ روغن خریداری کنید.

تفاوت رنگ روغن و اکرلیک

رنگ اکرلیک
رنگی ست که به سرعت خشک می‌شود. وقتی که رنگ اکرلیک خشک می‌شود بواسطه بافت پلاستیکیِ خود در برابر آب مقاوم می‌شود. قیمت هر عدد رنگ اکرلیک از 14هزار تومان شروع میشود.

رنگ روغن
نمایشگاه هنر ایران: رنگی ست که به آرامی خشک می‌شود و رنگدانه‌های آن در روغنی جامد) شناورند. برای ترکیب یا رقیق کردن رنگ روغن، به انواع حلال‌های اسپریت نیاز است.قیمت هر عدد رنگ روغن نیز حدود 15هزار تومان است.

3-قلم‌مو

یکی دیگر از وسایل های مهم نقاشی، قلم‌مو است. قلم مو هم میتواند جزء بهترین هدیه برای نقاش به حساب بیاید. کلکسیونی از قلم‌مو های مختلف برای دوستتان بخرید و آن ها را در یک بسته بندی جذاب قرار دهید و حتی میتوانید برچسب های زیبا روی قلم موها برای زیبایی بیشتر بچسبانید.قیمت متوسط ست 10تایی قلم مو حدود80هزار تومان می باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا هدیه مناسب برای یک هنرمند نقاش را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 3 =